Lectură de 3 minute

14 Jul 2023 - Interviuri și Analize

Paris Nikolopoulos, General Manager Coca-Cola România: Românii consumă din ce în ce mai multe produse cu conținut scăzut de zahăr și fără zahăr

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Unul dintre cele mai răspândite branduri la nivel internațional, Coca -  Cola, se adaptează vremurilor actuale și investește atât în sustenabilitate, cât și în noi sortimente de băuturi fără zahăr. Într-un interviu retail.ro, Paris Nikolopoulos, General Manager Coca-Cola România, a declarat că din ce în ce mai mulți români consumă variantele de răcoritoare cu conținut redus de calorii sau fără zahăr. 

Sursa foto: Pixabay.com

”Preconizăm creșteri în categoria produselor cu conținut scăzut de zahăr și fără zahăr. Extindem constant această categorie în portofoliul nostru și observăm evoluții pozitive an de an, chiar dacă mai avem încă un drum lung de parcurs în comparație cu alte țări europene”, a declarat Nikolopoulos, pentru retail.ro.

De asemenea, directorul general al companiei susține că marca emblematică continuă să fie în preferințele consumatorilor din întreaga lume. Iar în prezent, circa 33% din volumul total din România este reprezentat de băuturi cu zero sau cu puține calorii (inclusiv ape).

Totodată, Nikolopoulos precizează că românii sunt deschiși la inovații și dornici să experimenteze noi băuturi.

”Regândim constant rețetele. În 2022, am lansat cu succes 3 arome noi din gama Coca-Cola, dezvoltate și lansate în cadrul platformei globale Coke Creations, în ediții limitate: Intergalactic, Marshmello's Coca-Cola și Dreamworld, iar pentru 2023 avem în plan să dezvoltăm în continuare această platformă”, a mai spus acesta.

Coca - Cola și inflația

Reprezentanții Coca - Cola au precizat că scumpirile vor fi inevitabile în 2023, ținând cont de dinamica inflației. De asemenea, aceștia adaugă că și comportamentul consumatorilor se va înclina cu precădere spre economisire.

”Legat de comportamentul de consum, vedem un consumator mai atent la structura cheltuielilor lunare și la experiența de consum pe care o primește pentru sumele cheltuite”, a completat Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România.

Citeste si:
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală

Coca-Cola este o companie care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata, iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. Împreună cu partenerii de îmbuteliere, compania are peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola. Împreună cu clienții noștri, deservim 715 milioane de oameni, acoperind o vastă arie geografică, în 29 de țări și 3 continente. Portofoliul nostru este unul dintre cele mai puternice, complexe și flexibile din industria băuturilor, oferindu-le consumatorilor branduri de prestigiu din categoriile băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și băuturi alcoolice premium. Generăm valoare pentru toți partenerii noștri prin susținerea dezvoltării socio-economice a comunităților unde ne desfășurăm activitatea și credem că a avea un impact pozitiv asupra mediului este vital pentru dezvoltarea viitoare a afacerii.

Lider al industriei locale de băuturi, cu 3 fabrici, în Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii, Coca-Cola HBC România este un contributor important la dezvoltarea societății și economiei locale. Echipa Coca-Cola HBC România numără în medie, 1.455 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Paris Nikolopoulos, General Manager Coca-Cola România: Românii consumă din ce în ce mai multe produse cu conținut scăzut de zahăr și fără zahăr