Lectură de 3 minute

22 Mai 2020 - Interviuri și Analize

Kandia Dulce: Vom parcurge în continuare o perioadă de criză economică care ne va afecta pe toți

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Vânzările Kandia Dulce, companie deÅ£inută de familia austriacă Meinl, au scăzut în perioada martie-aprilie cu 42%, după închiderea È™colilor È™i instituirea stării de urgență pe teritoriul României. Producătorul de dulciuri se aÈ™teaptă, însă, ca încasările să crească treptat, pe masură ce se ridică restricÈ›iile, dar anunță că „vom parcurge o perioadă de criză economică care ne va afecta pe toÈ›i”.

Începând cu jumătatea lunii martie, după declanÈ™area restricÈ›iilor impuse de starea de urgență, producătorul de dulciuri Kandia Dulce a început să înregistreze scăderi de consum pe toate segmentele de piață pe care activează. Dacă în primele două săptămâni din martie, vânzările erau peste anul precedent, după închiderea È™colilor È™i declararea stării de urgență, compania a înregistrat o scădere bruscă.

Astfel, în perioada martie-aprilie, vânzările au scăzut cu 42% față de anul precedent. TotuÈ™i, românii au pus în coÈ™ul de cumpărături biscuiÈ›i Ulpio, batoane ROM È™i tablete cu ciocolată amăruie Kandia.

„Ne aÈ™teptăm ca vânzările È™i implicit consumul să crească treptat, pe măsură ce se ridică restricÈ›iile È™i oamenii revin la o viață normală. Vom parcurge însă în continuare o perioadă de criză economică care ne va afecta pe toÈ›i”, spun cei de la Kandia Dulce, companie deÅ£inută de familia austriacă Meinl, care mai controlează È™i Heidi Chocolat, un alt producător local de ciocolată.

Program redus de muncă

În fabricile Kandia, programul angajaÈ›ilor a fost schimbat pentru a se adapta cererii în scădere. De la 1 aprilie, toÈ›i angajaÈ›ii Kandia Dulce lucrează temporar cu program de lucru redus la 4 zile pe săptămână.

„Momentan nu este nevoie de noi angajări. Pentru recrutările aflate în derulare, procesul de angajare se desfaÈ™oară normal, folosind în mai mare măsură mediul digital”, au transmis reprezentanÈ›ii Kandia.

Kandia Dulce: Guvernul discriminează mediul privat

ReprezentanÈ›ii Kandia Dulce se simt discriminaÈ›i de măsurile adoptate de Guvernul român pe perioada stării de urgență, subliniind că solidaritatea nu este la fel pentru toÈ›i.

„Guvernul a implementat câteva măsuri de sprijin economic pentru sectorul privat pe care le apreciem. Sectorul privat a fost lovit din plin de restricÈ›iile impuse de starea de urgență È™i îÈ™i va reveni greu. S-a vorbit despre solidaritate în acestă perioadă, dar vedem cu toÈ›ii că singurii care suportăm costul crizei economice declanÈ™ate suntem noi, cei din mediul privat. Cei din sectorul public au toate veniturile È™i beneficiile asigurate în continuare deÈ™i mulÈ›i au încetat activitatea în acestă perioadă. Guvernul, din păcate, discriminează mediul privat prin acestă abordare”, transmit cei de la Kandia.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

Kandia Dulce este unul dintre producătorii români de dulciuri, cu un portofoliu care include ciocolată, patiserie, biscuiÈ›i È™i produse zaharoase. Printre brandurile pe care le deÈ›ine se numără Rom Autentic, Măgura, FăgăraÈ™, Kandia, Primola, Laura, Sugus, Papi, Silvana, Ulpio È™i Anidor. În 2013, grupul Julius Meinl a achiziÈ›ionat Heidi Chocolat, deÈ›inut de Laderach. Cele două companii, Kandia Dulce È™i Heidi, au rămas companii de sine stătătoare. Ambele sunt deÈ›inute de noul grup – KEX Confectionary.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri È™i Analize /  Kandia Dulce: Vom parcurge în continuare o perioadă de criză economică care ne va afecta pe toÈ›i