Lectură de 3 minute

17 Dec 2021 - Interviuri și Analize

Comanda telefonică la Leroy Merlin, mai mare decât în online sau în magazin: „Pentru anumite persoane este mai ușor și poate vor ceva mai uman”

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul francez specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit Leroy Merlin a deschis de câteva luni serviciul de comandă telefonică, care înregistrează valori mai ridicate decât comenzile online sau cele din magazinele fizice, a declarat Tony Ragot, marketing leader al Leroy Merlin România, în cadrul webinarului retailTalks: Soluții digitale pentru retaileri.

Comanda telefonică este mai mare comparativ cu celelalte canale, fiind urmată de online și apoi de magazine.

Avem preluarea comenzilor și canal de vânzare și prin telefon și vedem că este și mai mare decât comanda plasată online. Este un pilon pe care îl dezvoltăm pe viitor. (...) Sunt anumite persoane cărora le place să comande prin telefon și nu sunt obișnuite cu website-ul. Aici este principalul motiv: este mai ușor și poate vor ceva mai uman, să aibă o discuție cu un consilier'', a precizat Tony Ragot.

Retail jobs

În plus, coșul de cumpărături din online este dublu comparativ cu coșul din magazin, iar printre motive se numără faptul că clienții care merg în magazin cercetează și analizează produsele, apoi le comandă online.

„Anul acesta am depășit 10% din vânzări din online'', spune marketing leaderul Leroy Merlin România.

Din datele Leroy Merlin România, orașele care au generat cele mai multe comenzi online au fost București și Cluj-Napoca, însă compania observă că, odată cu implementarea opțiunii de cumpărare online cu livrare în toată țara, au devenit foarte active și alte orașe în care nu există un magazin fizic Leroy Merlin.

Citeste si:
Reducerea costurilor și creșterea vânzărilor din online prin SmartBusiness
Reducerea costurilor și creșterea vânzărilor din online prin SmartBusiness

„Trendul vânzărilor online a continuat și după aceste trei luni. Ideea este că a continuat așa mult încât a trebuit să găsim soluție și de context, dar și de creștere de volum. Am avut provocări pe care le-am gestionat: volumele de livrare care au crescut destul de mult, respectarea promisiunilor de livrare'', a spus Tony Ragot.

Leroy Merlin va avea aplicație mobile

Leroy Merlin a dezvoltat și o aplicație mobilă de tip self-scan, care este gata, dar reprezentantul companiei nu a precizat data la care va fi lansată.

Pentru 2022, retailerul vrea să investească în experiența clienților, gestionarea feedback-ului pe site din partea utilizatorilor și dezvoltarea gamelor de produse. În plus, compania vrea să investească în lanțul de aprovizionare, optimizarea transportului și timpul de livrare.

Leroy Merlin este unul dintre jucătorii din piața de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie din cadrul Adeo, Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Compania angajează peste 115.000 de persoane.

În România funcționează 19 magazine Leroy Merlin, cu peste 2.500 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.

Webinarul retailTalks „Soluții digitale pentru retaileri”, organizat de Retail.ro, a fost susținut de TotalSoft, Innoship și Five Elements Digital.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Comanda telefonică la Leroy Merlin, mai mare decât în online sau în magazin: „Pentru anumite persoane este mai ușor și poate vor ceva mai uman”