La fel ca in SUA si in alte tari selectate, campania va implica si in Romania o componenta caritabila, astfel Subway va dona, in decembrie, 1.000 de SUB-uri cu ajutorul Asociatiei O masa calda.
Reteaua Subway a trecut recent printr-un proces de rebranding cand a lansat si un nou simbol grafic de impact, Choice Mark, anuntand in acelasi tim, un nou design pentru restaurante, care va fi implementat si in Romania din 2018.
Principalele noutati aduse in design includ chioscurile de tip "self-order" in locatiile selectate si meniurile digitale. Locatiile vor avea un stand cu legume intregi, plus noi spatii de expunere pentru paine si fursecuri.
In plus, toti cei care viziteaza restaurantele vor fi intampinati cu un decor luminos si vesel, cu muzica special selectata si locuri confortabile pentru luarea mesei, cu porturi de incarcare USB si Wi-Fi gratuit, pentru a crea un mediu primitor.
Lantul de restaurante Subway® este prezent in Romania cu 37 de locatii, planurile de extindere includ deschideri in:
- Bucuresti (Petrom Alexandriei - noiembrie si Petrom Oltenitei - decembrie)
- Baia Mare (Vivo)
- Brasov (strada Republicii)
SUBWAY® a intrat pe piata din Romania in 2011, deschizand primul restaurant in aprilie 2012; in prezent a ajuns la 37 de restaurante; are peste 44.000 de locatii la nivel global.
Subway extinde meniul vegetarian și introduce pe piață un nou produs
