Lectură de un minut

17 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Lenor lansează o nouă gamă de balsamuri pe bază de plante

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Lenor, brand al companiei P&G, lansează o nouă gamă de balsamuri pe bază de plante, cu două arome: hibiscus și bujor și floare de lime și sare de mare.

Ambalajul sticlelor transparente de balsam Lenor este complet reciclabil.

Specialiștii Lenor lucrează la modificarea sticlelor colorate pentru a maximiza procesul de reciclare la nivelul tuturor gamelor. Sticlele transparente de balsam deja folosesc rășină reciclabilă (PCR), un material care provine din plasticul reutilizat de la produse folosite de consumatori sau companii.

Până în anul 2023, toate gamele de balsam Lenor vor avea sticle complet realizate din rășină reciclată, prin urmare, niciun plastic nou nu va mai fi utilizat pentru a produce sticlele de balsam.

Retail jobs

P&G este al doilea cel mai mare jucător din FMCG, după Nestle, înregistrând în 2020 vânzări de 67,2 miliarde de dolari. Compania deține brandurile Always, Ambi Pur, Ariel, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Oral-B, Pampers, Pantene și Tide. P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lenor lansează o nouă gamă de balsamuri pe bază de plante