Lectură de un minut

11 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Topul băuturilor și mărcilor de lux care sunt cel mai des menționate în versurile melodiilor

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Fenwick, o companie care deține magazine de tip department store, a realizat un studiu pentru a determina care sunt mărcile de lux care au cea mai mare influență asupra industriei muzicale, analizând cât de des au fost menționate aceste mărci în versurile cântecelor. 

Sursa foto: unsplash

În ultimele trei decenii, artiștii pop și hip-hop au făcut referire la o multitudine de mărci de alcool de lux, precum șampanii Cristal și Dom Pérignon, coniacurile Hennessy și Courvoisier și multe altele, potrivit European Supermarket Magazin.

Șampania, pe primul loc

Deloc surprinzător, șampania apare în mod pregnant, Moët & Chandon fiind citată ca fiind cea mai influentă marcă de băuturi în muzică, având un total de 861 de mențiuni în versurile cântecelor. Aceasta este urmată de Dom Pérignon cu 180 de mențiuni și Veuve Clicquot cu 95 de mențiuni.

Aceste mărci au fost menționate nu doar de artiști hip-hop, ci și de vedete pop, precum Calvin Harris, care a făcut referire la Veuve Clicquot în hitul său din 2012 Drinking From The Bottle, și Taylor Swift, care a făcut referire la Dom Pérignon în melodia sa din 2020 Champagne Problems.

Topul mărcilor de lux

Este interesant faptul că Moët & Chandon este singura marcă de șampanie care a intrat în top 10 cele mai influente mărci de lux din cadrul studiului. În general, Moët s-a clasat pe locul 8 în topul celor mai menționate mărci de lux în muzică, depășind marile case de modă precum Dior și Givenchy sau marca de bijuterii Cartier.

Totuși, în fruntea listei se află Louis Vuitton, care apare în 5.769 de melodii în total, devansând Gucci (3.676) melodii și Rolex (1.318) melodii.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Topul băuturilor și mărcilor de lux care sunt cel mai des menționate în versurile melodiilor