Lectură de 4 minute

28 Dec 2023 - Interviuri și Analize

România, tot mai atractivă pentru mărcile globale. The Body Shop va deschide magazine noi în marile orașe din România 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Brandul de produse cosmetice The Body Shop este prezent în România de peste 30 de ani. Recent, The Body Shop International a decis să desemneze IQ VERDE SRL, ca nou Head Franchise Partner. Despre provocările din ultimul an, dar și despre planurile pentru 2024 a vorbit, pentru retail.ro, Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde.

 

 

Sursa foto: The Body Shop

Pentru The Body Shop, fără îndoială, anul 2023 a fost unul plin de evenimente, brandul fiind achiziționat de către Aurelius Group de la compania-mamă Natura pentru 207 milioane de lire sterline. La nivel local, compania a deschis, într-o perioadă relativ scurtă, două noi unități. Unul în AFI Cotroceni, iar celălat în ParkLake Shopping Center, sub conceptul de magazin ''The Changemakers Workshop'' care pune un accent puternic pe sustenabilitate.

În același timp, a fost lansată noua platformă de comerț electronic cu un nou web desing al brandului, sub noi culori și identitate de marcă. Platforma oferă un acces la gama extinsă de produse The Body Shop pentru consumatorii din întreaga țară, permițându-le acestora să se bucure de confortul cumpărăturilor online.

Noi deschideri în 2024

Reprezentantul companiei a afirmat că Grupul Aurelius plănuiește să înceapă un nou capitol pentru brand. Aceștia sunt dispuși să aducă îmbunătățiri operaționale și să revigoreze afacerea astfel încât să se adapteze la noile medii globale de retail.

Pe parcursul anului 2024, plănuim să ne extindem în continuare cu noi deschideri - nu numai în Capitală, ci și în alte orașe mari din întreaga regiune. Din ceea ce am observat, există un public fidel al brandului în multe orașe mari, în afară de București. În același timp, consolidăm un program de fidelizare prin care vom răsplăti toți fanii brandului cu update-uri constante despre produse și noutăți în acțiunile noastre”, a declarat Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde.

Peste 700 de produse certificate vegan

În acest moment, brandul oferă o gamă largă de peste 700 de produse certificate vegan. În mod constant, există o dezvoltare de produse în curs de desfășurare pentru lansarea de noi produse, cu o formulă îmbunătățită. Mai mult, pentru anul următor, The Body Shop pregătește câteva surprize special pentru fanii colecțiilor Ginger & Vanilla.

De asemenea, cele mai căutate produse în acest an au fost toate articolele din îndrăgita colecție Vanilla Pumpkin, produsele de Crăciun cu aromă de cireșe și întreaga linie de îngrijire a părului Ginger.

România, cea mai atractivă piață pentru mărcile globale?

În ceea ce privește peisajul economic actual, deși ne confruntăm cu un mediu de piață cu dobânzi ridicate care restrânge puterea de cumpărare a consumatorilor, în România are loc o creștere economică rapidă și devine din ce în ce mai atractivă pentru mărcile globale.

Citeste si:
Val de disponibilizări în 2024: cine sunt marii retaileri care renunță la angajați pentru a reduce cheltuieli
Val de disponibilizări în 2024: cine sunt marii retaileri care renunță la angajați pentru a reduce cheltuieli

„The Body Shop recunoaște potențialul și cererea din partea consumatorilor conștienți de la nivel local, care acordă prioritate produselor etice și sustenabile. Intenționăm să colaborăm activ cu organizațiile și inițiativele locale conforme cu valorile noastre de activism social și de mediu”, a mai spus Koklas.

În ciuda faptului că anul 2023 a fost o provocare pentru fiecare brand de cosmetice, compania a reușit să absoarbă costurile suplimentare pe conducta lanțului logistic. Pe de altă parte, reprezentantul companiei a mai afirmat că nu vor avea loc schimbări în ceea ce privește reducerea de personal sau creșterea prețurilor, în 2024.

„Prin vizibilitatea pe care o avem pentru planul de achiziții din anul financiar 2024, nu vedem o schimbare semnificativă în sortimentul nostru, în afară de câteva coduri individuale care pot avea o întrerupere a producției lor la nivel global”, a conchis managerul general al IQ VERDE.

Fondat în 1976 în Brighton, Anglia, de către Dame Anita Roddick, The Body Shop este un brand global de înfrumusețare, certificat B Corp. The Body Shop oferă produse de îngrijire a pielii, îngrijire corporală, îngrijire a părului și machiaj inspirate de natură, produse în mod etic și durabil. The Body Shop operează aproximativ 2.500 de locații de vânzare în peste 80 de țări. The Body Shop face parte din Natura & Co Holding.

IQ VERDE, noul distribuitor The Body Shop în România, face parte din Cosmos Group și este condus de managerul Lefteris Koklas.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  România, tot mai atractivă pentru mărcile globale. The Body Shop va deschide magazine noi în marile orașe din România