Lectură de 2 minute

14 Feb 2023 - Interviuri și Analize

Tedi, care vinde și produse la un euro, vrea să deschidă alte 20 de magazine în România, în 2023

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Lanțul de magazine Tedi, cunoscut pentru produsele sale la un euro, a ajuns la 10 magazine în România, cel mai recent fiind deschis în ianuarie, în Oradea. Businessul german a atras atenția românilor, iar retailerul vrea să deschidă alte 20 de unități în țara noastră, în 2023, au răspuns reprezentanții Tedi, la solicitarea Retail.ro. 

Sursa foto: www.tedi.com/ro/

Cel de-al zecelea magazin Tedi din România a fost deschis în ianuarie 2023, în Oradea, retailerul având, în prezent, unități în Timișoara, Turda, Câmpina, Voluntari, Moreni și București.

”Ne adaptăm continuu la piața din România. În noul an fiscal, ne-am propus să deschidem alte 20 de magazine Tedi în țară”, au răspuns reprezentanții Tedi.

În plus, aceștia au menționat că preferă zonele în care segmentul de retail este bine dezvoltat, mai exact regiunile cu aproximativ 50.000 de locuitori, Tedi având unități inclusiv în mediul rural.

Produse la un euro în vreme de inflație

Inflația a determinat oamenii să economisească și să caute din ce în ce mai mult discounturi în magazine, Tedi devenind una dintre țintele românilor.

”Din ce în ce mai mulți români ne calcă pragul magazinelor. Încercăm să menținem prețurile cât mai scăzute, deoarece vrem ca oamenii să înțeleagă faptul că lucrurile de calitate nu sunt neapărat și scumpe”, au mai comentat reprezentanții Tedi.

Printre cele mai căutate produse din portofiul Tedi se numără lumânările, baloanele, ramele foto, articolele de birou sau decorative, dar și produsele destinate casei. Pe lângă aceștia, românii preferă Tedi și pentru articolele tematice de sărbători, cum ar fi Crăciunul.

În prezent, Tedi are 81 de angajați în România, 66 dintre aceștia lucrând în magazine, iar 15 reprezintă managementul local, fiind localizați în București.

Citeste si:
Pepco, ținta unui atac tip phishing: retailerul a pierdut circa 15 milioane de euro
Pepco, ținta unui atac tip phishing: retailerul a pierdut circa 15 milioane de euro

Tedi este un retailer non-alimentar înființat în Dortmund, Germania, în anul 2004, care vinde și produse la un euro. În prezent, compania are peste 2.750 de sucursale în toată Europa și aproximativ 26.000 de angajați în 11 țări (România, Austria, Croația, Cehia, Spania, Italia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Marea Britanie și Germania). Cea mai recentă piață unde a intrat este cea din Republica Cehă, în 2020. În 2014 a început modernizarea treptată a sucursalelor sale și a ajuns la peste 2.550 de unități remodelate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Tedi, care vinde și produse la un euro, vrea să deschidă alte 20 de magazine în România, în 2023