Pentru a reduce consumul de apă, aceștia apelează la verificarea periodică a bateriilor de la baie și bucătărie (59%), optarea pentru dușuri în locul băilor în cadă (58%) și la închiderea robinetului între etapele spălării (57%).
Peste jumătate dintre români și-au verificat în ultimele trei luni robinetele, pentru a se asigura că nu există pierderi de apă. 52% dintre respondenți au declarat că au luat măsuri în ultimele trei luni pentru a se asigura ca nu există scurgeri de apă, aspect ce ar dăuna valorii facturilor, dar mai ales ar determina deteriorarea podelei sau a bunurilor din locuință.
Românii vor să reducă volumul de apă utilizat în spălatul vaselor și rufelor
52% dintre români consideră că ar trebui să diminueze consumul de apă pentru spălatul vaselor, iar 46% pentru spălatul rufelor. La polul opus, doar 3 din 10 români menționează că ar trebui să consume mai puțină apă pentru activitățile ce țin de igienă personală.
Utilizarea aparatelor pentru reducerea consumului de apă sunt utile în gospodărie. Verificarea și repararea robinetelor și a țevilor sunt metode eficiente și populare care îi ajută pe 85% dintre români să diminueze consumul de apă. De asemenea, 74% dintre români consideră că folosirea unor echipamente care reduc consumul de apă este o activitate foarte utilă.
Doar 12% dintre români dețin echipamente care reduc consumul de apă, însă 40% intenționează să achiziționeze astfel de echipamente pe viitor. Deși peste 60% dintre români sunt interesați de a reduce consumul de apă, doar 12 procente declară că dețin în prezent echipamente care i-ar ajuta în acest demers. Principalele echipamente deținute în acest sens sunt limitatoarele de debit, bateriile eco sau aeratoarele.
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.
Grupul FEERO este unul dintre cei mai mari producători de instalaţii termice şi obiecte sanitare din Europa Centrală și de Est, cu aproape 30 de ani de experiență în industrie.
Mădălina Cocan, Lăptăria cu Caimac, despre rolul femeii în business: Poți rata întâlniri importante când ”mami” e ingredient de vindecare
Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat online în perioada 23-26 mai 2022 pe un eşantion reprezentantiv pentru universul persoanelor cu vârsta 18+, utilizatori de internet. Mărimea eșantionului a fost de 1058 respondenți, iar eroarea maximă de eșantionare este +/-3% la un nivel de încredere de 95%.
Sursa foto: Pexels