„Planul nostru general este de a deschide între 8 și 10 magazine pe an. (...) În acest moment avem, pe plan local, un număr de 350 de angajați. Ne-am propus ca, până la sfârșitul lui 2021, să atingem cifra de 420 de angajați”, a declarat Petru Andronic, country manager Sportisimo România.
În anul 2019, Sportisimo avea în România 267 de angajați, o cifră de afaceri de 110 milioane de lei și o pierdere de 1,8 milioane de lei, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor. Pentru anul 2020, compania susține că a înregistrat o creștere a rezultatelor financiare.
„În ciuda faptului că pandemia a însemnat o lovitură puternică, am terminat anul 2020 cu o cifra de vânzări de 47,5 milioane de euro și ne-am atins astfel obiectivele propuse. În același timp, această perioadă ne-a arătat că suntem o companie deosebit de flexibilă, că ne putem adapta rapid și că ne putem baza pe canalele de vânzări online în aceste circumstanțe extreme. (...) Pe măsură ce continuăm să ne extindem, ne așteptăm să menținem creșterea de două cifre, de la an la an”, explică Andronic.
Petru Andronic va fi speaker în cadrul conferinței retailArena: A Game of The Future. Înscrie-te pentru a afla cele mai noi informații din domeniu și trendurile industriei de la specialiști.
Prezent pe cinci piețe europene, Cehia, Slovacia, Ungaria, România și Bulgaria, retailerul de echipamente sportive remarcă o preferință a românilor pentru hainele și încălțămintea casual-sport, în detrimentul articolelor exclusiv sportive.
„Folosim un concept similar în toate țările în care suntem prezenți. În România, în mod deosebit, observăm o cerere mai mică pentru echipamentul sportiv în general. Îmbrăcămintea și încălțămintea lejere, pentru petrecerea timpului liber, reprezintă un procent mai mare din vânzări, decât echipamentul sportiv propriu-zis. De asemenea, există câteva diferențe și în preferințele față de anumite branduri, însă cele de renume global, cum ar fi Adidas, Nike, Solomon și Columbia rămân cele mai căutate”, mai spune Andronic.
Sportisimo, prezent de șase ani în România, deține 35 de magazine pe piața locală și un shop online. Retailerul are colaborări directe cu brandurile internaționale. Sportisimo a început ca o mică afacere de familie, în 1999, iar în prezent deține o gamă variată de echipamente sportive pe piața comercială din Cehia și Slovacia. Pe lângă e-shop, momentan compania are în jur de 190 de magazine în Europa, din care 104 sunt în Cehia, 46 în Slovacia, două în Ungaria și două în Bulgaria.
Sportisimo a atins pragul de 50 de magazine la nivel național
