”Ultimii doi ani au fost provocatori, totul s-a scumpit, iar acest lucru pune presiune pe preț, pe profitabilitate, pe business, în general. Ne-am confruntat cu dublări ale costului materiilor prime folosite. Însă continuăm spre țelul nostru de a atinge pragul de 50 de magazine la nivel național. De asemenea, ne dorim să dezvoltăm o linie de lenjerie de pat”, a declarat Florin Cucu, CEO Sofiaman, pentru retail.ro.
Potrivit informațiilor oferite de acesta, gama de lenjerii de pat ar putea fi lansată în 2024.
Totodată, în prezent, Sofiaman pregătește o serie de șosete de somn, pentru cei care dorm cu șosete în picioare chiar și vara.
”Filosofia Sofiaman presupune liniște în casă, iar pentru aceasta ne gândim la orice obiect care ar aduce un plus de comoditate oamenilor. Dincolo de hainele de somn, piesele de mobilier pot reprezenta un elemnet cheie în această imagine”, a mai spus Florin Cucu.
Orașele în care brandul este prezent sunt București, Cluj, Bacău, Baia Mare, Brașov, Iași, Piatra Neamț, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Târgu Neamț și Timișoara.
În capitală, Sofiaman deține 5 magazine, în Mega Mall, Park Lake, Sun Plaza, Fashion House Militari și Fashion House Pallady.
Reduceri la pijamale: cât durează campania de Black Friday la Sofiaman

Povestea Sofiaman a început cu o pijama simplă, din bumbac, produsă cu peste 25 de ani în urmă, într-un atelier de croitorie din satul Șoimănești, judetul Neamț. În prezent, Sofiaman este cel mai mare producător de haine de casă și de somn din România. Cu 19 magazine în toată ţara, peste 300 de distribuitori naţionali și o unitate proprie de producție, Sofiaman creează și comercializează produse pentru toata familia.