Lectură de 2 minute

22 Mai 2024 - Interviuri și Analize

Rombeer lansează caravana mobilă cu beri artizanale românești și vrea să ajungă la 700 de magazine 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Igor Leșan, fondatorul RomBeer, a început în ultimii ani să-și extindă afacerea cu bere artizanală și pe alte canale, având în plan să atingă borna de 700 de astfel de magazine pe plan local. Mai mult, luna aceasta va lansa și prima caravană mobilă Rombeer, care va fi prezentă începând de anul acesta la târguri, evenimente corporate, festivaluri, dar și pe litoral. 

 

Sursa foto: retail.ro

Numită și bere vie sau bere cinstită, antreprenorul a creat un concept unic în România în ceea ce privește comercializarea acestui produs. Clienții au posibilitatea de a degusta diferite sortimente de bere artizanală, fabricată în diferite zone ale țării, având la dispoziție 48 de robinete de bere.

„Ne adresăm în special consumatorilor casnici, care reprezintă peste 90% din piața berii din România. Planul nostru, în momentul de față, este să ne dezvoltăm în România. Prima țintă este aceea de a atinge borna de 700 de magazine Rombeer. Mai mult, am extins business-ul și pe alte canale. Am lansat RomBeer Express, instalăm între 12 și 14 robineți în cadrul altei afaceri, precum băcănii sau magazine de vinuri. De asemenea, livrăm și prin intermediul comenzilor online, prin binecunoscutele platforme de livrare. Cel de-al treilea proiect pe care îl avem este caravana mobilă RomBeer, cu care ne vom prezenta la diverse evenimente, festivaluri sau târguri”, a declarat fondatorul RomBeer pentru retail.ro .

O astfel de stație Rombeer, în caravană mobilă, costă între 15.000 - 20.000 de euro, cu tot cu sistemele de răcire specifice. Intenția antreprenorului este de a-și mări flota cu alte câteva sute de astfel de caravane.

În altă ordine de idei, investiția într-o franciză Rombeer cu locație fixă variază între 40.000 și 90.000 de euro, un Rombeer Express costă între 15.000 și 20.000 de euro, iar un Rombeer Mobil, circa 20.000 de euro.

Stația RomBeer este o franciză de magazine specializate în vânzarea berii artizanale craft românești, cu îmbuteliere directă în locație. Antreprenorul originar din Republica Moldova a brevetat în România sistemul de îmbuteliere a berilor artizanale la PET, pe care le comercializează în magazinele sale. Conceptul este inspirat de stațiile de alimentare a mașinilor, numai că în acest caz este vorba de peste 40 de dozatoare cu bere premium. Proiectul a fost inițiat în 2016, iar în 2018, Igor Leșan a dat startul pregătirilor pentru conceptul de franciză Rombeer, fiind lansată oficial prima franciză în decembrie 2019.

Citeste si:
Floria inaugurează o nouă locație, în sistem de franciză: cât te costă să deschizi o florărie, într-un mall din București
Floria inaugurează o nouă locație, în sistem de franciză: cât te costă să deschizi o florărie, într-un mall din București

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Rombeer lansează caravana mobilă cu beri artizanale românești și vrea să ajungă la 700 de magazine