Lectură de 5 minute

15 Mar 2022 - Interviuri și Analize

Producătorul austriac XXXLutz a crescut prețurile produselor și lansează anul acesta magazinul online și un nou serviciu de impregnare a mobilierului tapițat

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul austriac de mobilă XXXLutz și-a propus ca în 2022 să consolideze poziția brandului și să optimizeze gama de produse și de servicii. Compania a majorat prețurile pentru cea mai mare parte a produselor ca urmare a scumpirilor materiilor prime din ultima perioadă și vrea să inaugureze magazinul online și să introducă servicii noi în portofoliu, printre care și unul de impregnare a mobilierului tapițat.

,,În 2022, ne dorim să consolidăm brandul XXXLutz în România, iar lansarea magazinului online joacă un rol major aici, pentru că ne oferă acces la publicul național. Bineînțeles, complementar, vom lucra la optimizarea gamei de produse și servicii. Pe termen mediu, suntem deschiși oportunităților de dezvoltare. România este o piață importantă și preconizăm că următorii ani vor fi marcați de o evoluție dinamică și puternică a brandului. În România, în anul 2021, am prioritizat intrarea brandului pe piața locală, iar pentru 2022, urmărim stabilizarea și dezvoltarea XXXLutz'', a transmis Mario Borozovic, country manager România.

Retailerul de mobilă are două magazine deschise în București, unul în Militari și unul în Pallady. Compania își propune să deschidă alte magazine în anii următori. XXXLutz a majorat prețurile produselor, având în vedere creșterea costurilor asociate energiei, probleme în lanțurile de aprovizionare, creșterea costurilor pentru materia primă și inflația.

,,Grupul XXXLutz este unul dinamic, în expansiune constantă, iar România este o țară de interes, cu potențial, așa că suntem deschiși ideii de a lansa noi magazine, în viitor. În acest moment, însă, prioritatea noastră este să ne concentrăm pe cele două puncte existente în București și spre dezvoltarea echipei noastre. Cele mai recente luni au adus cu ele și creșteri de prețuri datorate unui cumul de factori. Inevitabil, acestea au influențat și prețurile de la raft, întrucât, pe anumite categorii de produse am fost nevoiți să aplicăm creșteri.

Retail jobs

Cu toate acestea, colegii noștri din departamentele de achiziții au colaborat cu furnizorii, pentru a obține cele mai bune condiții comerciale pentru clienții noștri și pentru a se asigura, astfel, că ne respectăm angajamentul luat către clienții XXXLutz - de a oferi întotdeauna sortimente de produse extrem de variate, la prețuri excelente, cu un raport calitate-preț foarte bun'', a transmis Mario Borozovic.

XXXLutz lansează un serviciu de impregnare a mobilierului tapițat

XXXLutz are o gamă de peste 20.000 de produse, iar în categoria de mobilier, oferta XXXLutz are peste 55 de branduri, dintre care 29 sunt realizate exclusiv pentru XXXLutz. Retailerul austriac colaborează și cu producători români. În plus, compania își propune să completeze sortimentația de produse cu servicii adiacente, precum serviciul exclusiv de impregnare a mobilierului tapițat, astfel încât acesta să fie protejat de pete, ceea ce reprezintă o noutate pe piața locală.

,,Pe partea de produse, avem o gamă variată, de aproximativ 20.000 de produse, pe care o optimizăm constant, în funcție de vânzări, de sezon, de alegerile consumatorilor și de tehnologiile și tendințele existente. Nu vedem necesară creșterea sortimentației, dar lucrăm constant pentru a ne asigura că produsele disponibile clienților XXXLutz sunt în topul preferințelor lor și că oferim varietate în toate zonele, de la produsele de mobilier și accesorii pentru locuință, la mobilă și articole electrocasnice pentru bucătărie, covoare, metraje, perdele și corpuri de iluminat.

Colaborăm cu producători români și încercăm constant să identificăm furnizori locali care să livreze produse de calitate și pe care să îi susținem, oferindu-le acces la publicul nostru. Îmi este greu, însă, să menționez un procent exact, deoarece oferta noastră este într-o continuă schimbare. Există rotații majore de produse, atât în timpul sezoanelor, cât și de la un interval la altul, iar totul se face în funcție de tendințe și de nevoile și preferințele clienților noștri, la care ne adaptăm cu agilitate'', a mai specificat Mario Borozovic.

Citeste si:
Kaufland retrage de la comercializare o răzătoare multifuncțională
Kaufland retrage de la comercializare o răzătoare multifuncțională

XXXlutz va face angajări în 2022

XXXLutz are un total de 25.000 de angajați în toate cele 13 țări în care operează. În anul 2021, retailerul avea un total de 137 de angajați în România și anunță că va face angajări și în 2022.

,,Căutăm constant profesioniști talentați și experți în mobilier și profităm de oportunități pentru a securiza cele mai bune resurse umane, așa că, da, cu siguranță vom recruta și în 2022'', a transmis XXXLutz.

Retailerul austriac operează 22 de magazine online, sub brandurile XXXLutz, Möbelix și Mömax. La sfârșitul anului 2021, retailerul a lansat un nou website, care cuprinde 11.000 de produse. În următoarele luni, retailerul își propune să lanseze magazinul propriu online care o să vină cu mai multe produse disponibile la nivel național.

,,Zona de e-commerce este o prioritate la nivel de grup. Există echipe alocate, care lucrează constant la introducerea de noi funcționalități, la îmbunătățirea experienței utilizatorilor și la optimizarea strategiei digitale. Obiectivul nostru este ca procesul de achiziție să fie cât mai intuitiv și eficient, astfel încât platformele noastre să răspundă nevoilor diferitelor tipuri de utilizatori. La sfârșitul lui 2021, am lansat o nouă pagină, unde prezentăm peste 11.000 de produse, iar, în cursul următoarelor luni, vom lansa magazinul nostru online, deci vom putea oferi o varietate largă de produse disponibile la nivel național'', a mai spus XXXLutz.

Grupul XXXLutz își desfășoară activitatea în mai mult de 350 de magazine, din 13 țări europene, și are o cifră de afaceri de 5,34 miliarde de euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Producătorul austriac XXXLutz a crescut prețurile produselor și lansează anul acesta magazinul online și un nou serviciu de impregnare a mobilierului tapițat