Lectură de 3 minute

01 Mar 2022 - Interviuri și Analize

Start-up-ul de optimizare a proceselor de livrare Postis se extinde în Polonia și lansează o aplicație pentru cumpărătorul final

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Postis, start-up-ul românesc de optimizare a proceselor de livrare, fondat de Mircea Stan, se extinde în afara țării, cu primul birou în Polonia și va lansa o aplicație pentru consumatorul final, care va controla toate etapele unei comenzi.

În 2021, Postis a dublat numărul de companii care utilizează serviciile, iar la finalul anului a ajuns la venituri recurente de 1 milion de euro. Până în prezent, Postis a obținut investiții în valoare de 2,3 milioane euro, la ultima finanțare atrasă anul trecut fiind evaluată la 15 milioane de euro. Investițiile au fost direcționate în dezvoltarea tehnologică a platformei, extinderea echipei și a competențelor.

„Ne pregătim pentru finalizarea unei noi runde de investiție Serie A, care ne va permite să ne îndeplinim obiectivul de extindere pe plan internațional, extinderea și creșterea echipei și dezvoltarea de noi funcționalități care să ne permită să îmbunătățim eficiența proceselor logistice și experiența de livrare a cumpărătorilor finali”, a explicat Mircea Stan, CEO și fondator Postis, într-un interviu pentru Retail.ro.

Compania mai vrea să își mărească echipa în toate departamentele, incluzând dezvoltare de business, dezvoltare de produs, știința datelor, marketing sau consultanță pentru clienți și lansarea de noi funcționalități. Postis va lansa în curând o aplicație mobilă dedicată cumpărătorului final, care îi va permite un control total, informații în timp real, transparență și claritate cu privire la toate comenzile pe care le are, indiferent de retailerul de la care a făcut achiziția și curierul utilizat.

Retail jobs

Birou nou în Polonia

La finalul lunii februarie, compania a lansat operațiunile locale pe piața din Polonia și va inaugura curând biroul din orașul Wrocław. Pe termen mediu, Postis vrea să se extindă în toată Europa.

Postis se așteaptă ca piața de e-commerce din România să se dezvolte, în contextul în care anul trecut industria locală a comerțului online a atins pragul de 6,2 miliarde de euro, cu 10% mai mult decât în 2020, potrivit datelor GPeC.

„Acest lucru nu înseamnă decât că experiența de cumpărare în medii digitale a beneficiarului final va deveni din ce în ce mai importantă în relația cu magazinul sau brandul de la care alege să achiziționeze produse și bunuri. Dacă ne referim la ce face Postis, cu ajutorul algoritmilor de machine learning, companiile care integrează platforma noastră pot economisi între 15-25% din bugetul de transport, pot crește satisfacția utilizatorilor finali cu până la 30% și pot scădea timpul de livrare cu 25%”, a declarat Mircea Stan.

Postis este un startup logtech din România, fondat în 2016 de către antreprenorul Mircea Stan, care are în spate o experiență de peste 20 de ani în sectorul IT&C. Postis este o platformă digitală pentru optimizarea, automatizarea și managementul integrat al proceselor de livrare. Postis are peste 150 de parteneri care pot livra pe tot teritoriul Europei: companii de curierat local, regional și internațional, dar și transportatori. Compania are peste 200 de clienți din industrii precum retail, e-commerce, logistică și producție, care operează în țări precum Grecia, Bulgaria, Ungaria, Polonia, Cehia, Germania sau Franța. Printre partenerii și clienții Postis se numără: Flanco, elefant.ro, Intersport, Dr. Max, Secom, Ikea, Auchan, Cora, Vivre, Noriel etc.

Citeste si:
Sportisimo deschide un nou magazin în București, în Veranda Mall
Sportisimo deschide un nou magazin în București, în Veranda Mall

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Start-up-ul de optimizare a proceselor de livrare Postis se extinde în Polonia și lansează o aplicație pentru cumpărătorul final