Lectură de 2 minute

22 Apr 2021 - Interviuri și Analize

PayU: Piața de fashion online din România va depăși pragul de 1 miliard de dolari până la finalul anului 2021

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Piața de fashion online din România va depăși 1 miliard de dolari până la finalul acestui an, iar veniturile vor avea o creștere anuală de 10% în perioada 2021 - 2025, ajungând la un volum de piață de 1,6 miliarde de dolari până în 2025, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România.

PayU, a lansat raportul intitulat „The Next Frontier: cele mai promițătoare piețe pentru liderii emergenți ai comerțului electronic în 2021 și nu numai”, care prezintă creșterile fără precedent ale achizițiilor online pentru piețele cu o creștere accelerată, trecute adesea cu vederea înainte de 2020, în favoarea unor piețe occidentale, tradiționale.

Raportul, realizat de PayU, analizează cheltuielile efectuate de consumatori în mediul online în 19 țări, de pe cinci continente, pentru patru sectoare de comerț electronic unde s-au inregistrat cele mai rapide creșteri: frumusețe și cosmetice, produse digitale, modă și galanterie și educație.

”Nu a fost niciodată un moment mai bun pentru a activa în comerțul online. O serie de factori, precum trecerea accelerată la cumpărăturile online, rata crescută de penetrare a dispozitivelor mobile, nivelul crescut de acces la internet și incluziunea financiară în creștere, determină consumatorii să cumpere online, în timp ce noile reglementări și inovații sporesc, în continuare, securitatea plăților pentru consumatori. Acest context oferă o oportunitate de creștere fără precedent a comerțului online pentru comercianții din întreaga lume. O mare parte din această oportunitate se află și în regiunile geografice în care operăm”, a declart Mario Shiliashki, CEO, PayU Global Payments.

Volum de piață de 1,6 miliarde de dolari până în 2025

În ultimele luni, cumpărătorii români au avut ocazia să experimenteze din ce în ce mai mult, cât de simplu, rapid și sigur este să achiziționeze online, iar pentru anumite verticale s-a putut observa o creștere considerabil mai mare decât în anii precedenți.

„Ne așteptăm ca până la finele lui 2021 bugetul pentru cumpărăturile online în categoria fashion să crească cu 75%, trecând pentru prima dată de 1 miliard de dolari. De asemenea, veniturile vor avea o creștere anuală de 10% în perioada 2021 - 2025, ajungând astfel la un volum de piață de 1,6 miliarde de dolari până la finalul anului 2025”, a completat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România.

PayU este divizia fintech și plăți online a Prosus, un grup global din domeniul online și unul dintre cei mai mari investitori în tehnologie din lume. PayU este principalul furnizor de servicii de plată online în 50 de piețe. PayU este unul dintre cei mai mari jucători din zona fintech, cu investiții în valoare totală de peste 1 miliard de dolari până în prezent.

Citeste si:
Mizar, retailerul românesc de modă se extinde la nivel național 
Mizar, retailerul românesc de modă se extinde la nivel național 

În România, PayU lucrează cu parteneri precum: Altex.ro, Allianztiriac.ro, eMAG.ro, Eventim.ro, Elefant.ro, Fashiondays.ro, Flanco.ro, NNdirect.ro, olx.ro, PCgarage.ro, tazz.ro, Telekom.ro, Vodafone.ro și alții.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  PayU: Piața de fashion online din România va depăși pragul de 1 miliard de dolari până la finalul anului 2021