Lectură de 4 minute

17 Jan 2024 - Interviuri și Analize

Leroy Merlin a adăugat noi produse în ofertă, dar și soluții noi pentru încălzirea mai economică a casei 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

În ultima perioadă, Leroy Merlin a inclus în oferta sa mai multe produse noi, cum ar fi termoizolații cu un coeficient de transfer termic scăzut, ferestre la comandă, adaptate pe dimensiunile clienților, riflaje decorative, uși de interior cu accente moderne corelate cu o nouă gamă de mânere, dar și unelte electrice pentru profesioniști. Despre noile produse și soluții de încălzire a oferit mai multe detalii Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România. 

 

Sursa foto: Leroy Merlin

De asemenea, Leroy Merlin a introdus soluții noi pentru încălzire, precum termostate smart, care permit economii semnificative la cheltuielile de încălzire; o soluție completă de încălzire în pardoseală, cu o eficiență de până la 30% mai mare decât încălzirea cu radiatoare; boilere cu pompă de căldură pentru producția de apă caldă menajeră, dar și un proiect complet cu montaj pentru generarea de energie electrică prin utilizarea panourilor fotovoltaice.

În plus, retailerul a început deja procesul de dezvoltare la raionul de produse sanitare pentru toate magazinele din țară, începând cu magazinul din Iași, unde a fost creată deja o zonă de prezentare a mai multor idei de amenajare a băilor, pornind de la cele de dimensiuni mici pană la unele foarte spațioase.

„Ca obiectiv pe termen mediu și lung, ne vom concentra în continuare pe dezvoltarea de produse eficiente din punct de vedere energetic și pe soluțiile de economisire a energiei. Mă aștept ca în 2024, pe lângă zona de renorvare energetică, precum o gamă completă de produse pentru proiecte fotovoltaice, pompe de caldură, soluții de izolare mai eficientă a locuinței să crească mult segmentele care au legătură cu renovarea locuințelor - de la o simplă revopsire a interiorului locuinței, sau redecorare a gradinii și până la înlocuirea completă a unei bucătării”, a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România, pentru retail.ro.

„Intervenim imediat când furnizorii ne scad costurile de achiziție”

O schimbare notabilă, care s-a produs odată cu perioada pandemică, a vizat comportamentul și preferințele consumatorilor. Oamenii continuă să petreacă mult mai mult timp acasă, modul de lucru hibrid fiind încă predominant. Astfel, există o cerere crescută de produse pentru îmbunătățirea casei. Întreaga piață de bricolaj s-a concentrat pe soluții optime de amenajare a casei, respectiv proiecte DIY.

„Pentru Leroy Merlin, această schimbare în comportamentul de consum a fost și este un punct forte și ne-am asumat promisiunea de a facilita accesul clienților la locuințe fericite, indiferent de bugetul disponibil, prin strategia noastră de prețuri mici zi de zi. Monitorizăm prețurile constant, le ajustăm și avem grijă să intervenim imediat când furnizorii ne scad costurile de achiziție, pentru a oferi cel mai bun preț final de pe piață, în beneficiul clienților”, a explicat Bauduin.

Cele mai căutate produse Leroy Merlin în 2023

În 2023, conform tendințelor din industria construcțiilor, materialele de construcții, termoizolațiile și pardoseala minerală continuă să fie printre cele mai căutate produse. Aceasta se datorează preocupării tot mai mari pentru eficiența energetică, durabilitate și impactul asupra mediului în domeniul construcțiilor.

  • Materialele de construcții durabile

Creșterea conștientizării cu privire la impactul asupra mediului a condus la o cerere sporită pentru materialele de construcții durabile. Acestea includ materiale reciclabile, produse cu emisii reduse de carbon și soluții eco friendly.

Citeste si:
Studiu MKOR | Profilul românului sustenabil: cum arată și ce produse cumpără acesta
Studiu MKOR | Profilul românului sustenabil: cum arată și ce produse cumpără acesta
  • Termoizolațiile avansate

Eficiența energetică rămâne o prioritate în construcții, iar termoizolațiile avansate sunt căutate pentru a reduce pierderile de căldură și a îmbunătăți izolarea termică a clădirilor. Materialele izolatoare inovatoare, cum ar fi spuma expandată și materialele ecologice, sunt în mare cerere.

  • Pardoseala minerală

Pardoseala minerală, cum ar fi piatra naturală sau plăcile ceramice, continuă să fie preferate pentru durabilitatea și aspectul lor estetic. În plus, pardoselile care sunt ușor de întreținut și rezistente la uzură sunt căutate în special în spațiile cu trafic intens.

  • Sisteme de energie regenerabilă

În contextul accentuat pe durabilitate, sistemele de energie regenerabilă, cum ar fi panourile solare și panourile fotovoltaice, atrag tot mai mult interesul pentru reducerea dependenței de sursele tradiționale de energie.

Acestea sunt doar câteva exemple, iar preferințele pot varia în funcție de regiune, trendurile locale și reglementările specifice din domeniul construcțiilor.

Este important să menționăm că industria construcțiilor evoluează constant, iar inovațiile tehnologice și preocupările pentru sustenabilitate joacă un rol semnificativ în orientarea preferințelor consumatorilor și profesioniștilor din domeniu.

Leroy Merlin, membră a Grupului Francez ADEO, este reprezentant al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit. Harta ADEO cuprinde peste 1000 de magazine situate în 20 de țări ce deservesc 500 de milioane de locuitori și profesioniști. În România funcționează 21 de magazine Leroy Merlin, cu aproape 3500 de angajați în 15 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, Târgoviște și Arad.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Leroy Merlin a adăugat noi produse în ofertă, dar și soluții noi pentru încălzirea mai economică a casei