Lectură de 2 minute

12 Jan 2024 - Interviuri și Analize

JYSK pregătește 11 deschideri noi de magazine în 2024

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Anul 2023 a fost unul cu numeroase provocări pentru lanțul scandinav de retail JYSK. Cea mai mare dintre ele a fost inflația, care a determinat creșterea costurilor operaționale. Cu toate acestea, compania are planuri mari pentru 2024: vor fi deschise încă 11 noi magazine JYSK în România, iar cele vechi for fi restaurate. 

Sursa foto: JYSK

„Cea mai mare provocare în anul 2023 a fost inflația și, în consecință, creșterea costurilor operaționale. Acest lucru a însemnat și scăderea puterii de cumpărare a clienților. Am încercat însă să contracarăm efectele inflației și să continuăm să avem oferte excelente în magazinele JYSK, să aducem în fața clienților produse de calitate, la prețuri foarte bune. Rezultatele la finalul anului financiar, care în JYSK s-a încheiat la 31 august, sunt îmbucurătoare și dovedesc că modelul de afaceri al JYSK funcționează foarte bine”, au declarat reprezentanții companiei.

În cazul organizației din România, o altă schimbare a fost preluarea activităților din Turcia de către echipa de management din România. Au fost deschise primele magazine din Turcia în primăvara anului 2023.

JYSK: Investiții și expansiune în 2024

În privintă perspectivelor pentru noul an, compania este de părere că piața globală va continua să le pună în cale provocări, cauzate de multiple evenimente globale și incertitudini, însă încetinirea inflației este, totuși, un semn pozitiv.

„În cazul JYSK, în 2024 vom continua investițiile și expansiunea conform planului. Dorim să inaugurăm cel puțin tot atâtea magazine noi ca și în anul 2023, așadar pregătim cel puțin 11 deschideri noi de magazine, și avem în plan reamenajarea tuturor magazinelor mai vechi de 2018. Obiectivul este ca toate magazinele să fie amenajate conform celui mai nou concept de design JYSK, Store 3.0”, au explicat reprezentanții JYSK, pentru retail.ro.

Tot de anul acesta, compania afirmă că își va concentra eforturile asupra dezvoltării unei game de produse realizate din materiale mai prietenoase cu mediul, fie materiale naturale cu certificări recunoscute internațional, cum ar fi lemn certificat FSC, bumbac certificat Better Cotton sau bumbac organic, fie materiale reciclate, cum ar fi cele care poartă eticheta Global Recycle Standard.

JYSK a inaugurat primul magazin din România în anul 2007, în Oradea. În prezent, retailerul scandinav deține 138 de magazine și 1.170 de angajați.

Citeste si:
MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse
MAMBricolaj Ghencea generează aproape o cincime din vânzările rețelei: care sunt cele mai căutate produse
Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  JYSK pregătește 11 deschideri noi de magazine în 2024