Lectură de 2 minute

05 Mai 2022 - Interviuri și Analize

Fashion Days lansează un serviciu prin care plătești după ce probezi hainele comandate acasă

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Magazinul online Fashion Days va lansa în această vară un nou serviciu prin intermediul căruia încearcă să compenseze lipsa cabinei de probă pentru consumatorii care aleg să cumpere haine online. Robert Berza, General Manager Fashion Days, a explicat în cadrul evenimentului European Digital Commerce, powered by VTEX, cum va funcționa acest serviciu, scrie Wall-Street.ro.

”Unul dintre proiectele la care lucrăm se va numi «dressing room » (cabină de probă n.r.). Acesta îi propune clientului să comande 5-6 produse, pe care le probează acasă, returnează două, iar noi îi luăm banii doar pe cele pe care le păstrează”, precizează Robert Berza în cadrul evenimentului European Digital Commerce, powered by VTEX.

Berza descrie serviciul, pe care Fashion Days ar urma să-l lanseze în această vară, drept unul care implică o finanțare semnificativă și o operațiune de livrare și retur foarte bine pusă la punct, dar și care rezolvă o problemă cheie în industrie: abandonul coșului de cumpărături.

”Abandonul coșului de cumpărături intervine când omul nu este foarte convins că vrea să cumpere. Se gândește la valoarea produselor și la faptul că poate investiția nu merită. În condițiile în care îi dai un serviciu de retur și îi explici că ai un serviciu peste care pui și genul acesta de serviciu pay now buy later (cumperi acum și plătești mai târziu n.r.), cu siguranță o parte din temerile clienților dispar și vor fi mai dispuși să încerce produsul, să-l vadă acasă și apoi să ia o decizie mult mai informată dacă investiția merită”, adaugă Robert Berza.

El explică faptul că acest concept de buy now pay later devine din ce în ce mai popular în SUA și în Europa.

”În Statele Unite ale Americii, undeva la 9-10% din tot e-commerce trece prin genul acesta de serviciu de tipul buy now pay later. Este cel mai mare tip de finanțare al comenzilor în SUA, cât și în Uniunea Europeană în ultimele 18 luni”, adaugă Berza.

Acest serviciu nu ar urma să se aplice întregului portofoliu de produse pe care Fashion Days îl are listat pe site, iar lansarea este programată undeva în jur de iunie-iulie.

Citeste si:
Mizar, retailerul românesc de modă se extinde la nivel național 
Mizar, retailerul românesc de modă se extinde la nivel național 
Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Fashion Days lansează un serviciu prin care plătești după ce probezi hainele comandate acasă