Lectură de 2 minute

02 Mai 2022 - Interviuri și Analize

Cofetarul Ana Consulea lansează un nou concept de business, Zelateria, după ce afacerile au trecut de 1 milion de euro

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Ana Consulea, chef cofetar și fondatoarea Zexe Braserie și a gelateriei Zelato din București, va lansa anul acesta pe piață un nou concept de business, denumit Zelateria, care se va axa pe „to go” și va vinde prăjituri tradiționale, înghețată, sandvișuri și tarte sărate.

„Cât de curând voi lansa un business și un brand nou în zona Dorobanți-Piața Romană. Nu este chiar un alt Zelato, mai degrabă o combinație între Zelato, Gelaterie și Braserie, o continuare firească a parcursului meu atât în cofetărie, cât și în business. Ce va aduce nou? Prăjituri exclusiv românești create impecabil (cofetaria românească va fi adusă în prim plan, va fi adaptată vremurilor noastre), arome inedite și îndrăgite de înghețată, sandwichuri și tarte sărate. Noul proiect va avea o componentă mai mare de „to go”, dar și o zonă de servire, o terasă cu 70 de locuri și un view superb, într-o zonă cu un vibe foarte frumos, foarte occidental, a declarat Ana Consulea într-un interviu pentru Retail.ro.

Grupul care operează laboratorul de cofetărie, Zexe Braserie și Zelato a înregistrat în 2021, cu 36 de angajați, o cifră de afaceri de 1 milion de euro. Pentru 2022, când are deja 39 de angajați, așteaptă o creștere de 30% doar de la unitățile de profit deja existente: laborator, Zexe Braserie și Zelato, fără să ia în calcul și Zelateria, care se va alătura grupului anul acesta și va avea o echipă formată din opt persoane.

Consulea anunțase, inițial, că noul concept de business avea să fie lansat în 2021.

Retail jobs

Gelateria Zelato din parcul Regele Mihai a fost redeschisă la începutul lunii martie și funcționează momentan doar în weekend, de vineri până duminică, de la 12:00 la ora 20:00.

Comenzi în creștere de Paște, pentru Zexe

Paștele de anul acesta a adus o creștere de 25% a comenzilor de Paște, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Laboratorul artizanal are o capacitate maximă de producție de 250 de cozonaci și 250 de bucăți pască pe zi.

În această perioadă, primim sute de comenzi pe zi, la care se adaugă și partea de vânzare directă la Zexe Braserie. Cele mai cumpărate sunt, fix în această ordine: cozonacul însiropat, pasca, cozonacul clasic cu nucă, stafide și cacao și piersicuțele cu ciocolată. (...) În topul preferințelor oaspeților noștri se află și deserturile copilăriei, pentru care suntem recunoscuți în București și nu numai: pricomigdalele umplute cu ganache de ciocolată, turta dulce în formă de ouă și iepurași, checurile („de mamaie”, dar și cele sofisticate cu citrice, ciocolată, prune și rom) și fondantele, clasicele cofetăriei românești”, explică Consulea.

Citeste si:
Lanțul german de drogherii dm deschide primul mega store din România, în București
Lanțul german de drogherii dm deschide primul mega store din România, în București
Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Cofetarul Ana Consulea lansează un nou concept de business, Zelateria, după ce afacerile au trecut de 1 milion de euro