Lectură de 3 minute

16 Mai 2022 - Interviuri și Analize

Auchan relansează magazinul online, cu facilități precum Live Shopping: „Vom încerca să simplificăm procesul de cumpărături al clienților”

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Auchan România are în plan digitalizarea și optimizarea procesului de cumpărare al clienților prin introducerea de noi funcționalități. Retailerul își propune să optimizeze lanțul de aprovizionare și are în plan schimbarea platformei de e-commerce și relansarea magazinului online în câteva luni, a spus Teodor Șerban, director de eficiență și proiecte Auchan România, în cadrul conferinței The European Digital Commerce, powered by VTEX.

Auchan își propune să continue investițiile în operaționalizare și digitalizare și vrea să mențină prețurile la nivelul din prezent pe cât posibil, spune Teodor Șerban, director de eficiență și proiecte Auchan România.

,,Rămâne preocuparea noastră principală să menținem puterea de cumpărare a clienților, iar în astfel de perioade cel mai bine este să ne concentrăm pe a optimiza procese, pe a digitaliza acolo unde se poate, tocmai pentru a crește rezultatul operațional și a investi mai mult în prețuri și implicit pentru a menține puterea de cumpărare. În același timp cred că o verticală foarte importantă pe care noi ne concentrăm este să optimizăm foarte mult lanțul de supply.

Vrem să încercăm să optimizăm foarte mult procesul de a aduce produsele din câmp până în farfuria clientului, digitalizarea accelerată de ultimii doi ani de pandemie ne ajută să facem asta cu investiții mult mai mici decât o făceam în urmă cu 2-3 ani de zile și cu o viteză mult mai mare. Vrem să menținem sub control aceste prețuri care, cu siguranță, vor mai suferi tensiuni în perioada următoare'', a spus Teodor Șerban.

Auchan vrea să relanseze magazinul online

În plus, retailerul are în plan relansarea magazinului online în lunile următoare, care vine cu mai multe funcționalități, precum experiența de cumpărături de tip Live Shopping. Printre noile funcționalități se numără și posibilitatea clienților de a-și scana singuri articolele în magazin, astfel încât să facă cumpărături în funcție de bugetul propus.

,,Sperăm ca în câteva luni zile să avem un nou magazin online cu o experiență de cumpărături mult simplificată, cu mult mai multe funcționalități. Vom încerca să simplificăm procesul de cumpărături al clienților. Dacă vorbim de produse alimentare știm că fiecare client face cumpărături de nevoie, pentru că avem nevoie să cumpărăm periodic unele produse.

Clienții au nevoie și de cumpărături de plăcere, iar pentru acest gen de cumpărături vom încerca să venim cu funcționalități care să ajute clienții să își facă abonamente, iar pentru cumpărăturile de plăcere vom încerca să scoatem în evidență aceste articole astfel încât să simplificăm punerea lor în coș, venim cu funcționalități de tip live shopping. Pe partea de digitalizare în câteva săptămâni pregătim o nouă lansare, o nouă funcționalitate în aplicația Auchan care permite clienților să scaneze singuri articole în magazin, care vine să ajute clienții să își facă cumpărături mai chibzuit. Această funcționalitate îți permite să îți scanezi fiecare produs pe care îl adaugi în coș, implicit să iei decizii în funcție de bugetul pe care ți l-ai propus'', a mai spus directorul de proiecte al Auchan România în cadrul conferinței.

Auchan România are în portofoliu 213 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 175 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 166 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Citeste si:
Începe Colecta Națională de Alimente: în ce magazine puteți dona 
Începe Colecta Națională de Alimente: în ce magazine puteți dona 

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Auchan relansează magazinul online, cu facilități precum Live Shopping: „Vom încerca să simplificăm procesul de cumpărături al clienților”