Cea mai recenta inovatie Coca-Cola ofera, in premiera, noile piese ale artistei tuturor celor care cumpara dozele de Coca-Cola Zero Zahar – fiecare dintre cele 4 doze editie limitata contine o melodie diferita: "Locura", "Iguana", "Si, Mama" si "La Vida".
Astfel, intregul album poate fi pus pe reapet doar dupa ce fanii INNEI isi completeaza colectia. Ca sa dai “play” uneia dintre piese trebuie doar sa scanezi, cu telefonul mobil, logo-ul Shazam de pe ambalaj.
Vestile bune nu se termina aici: noile doze de Coca-Cola Zero Zahar vor reprezenta biletul de acces la primul concert al INNEI sustinut in exclusivitate online. Doar pe 25 iulie, intre orele 20:00 si 22:00, consumatorii Coca-Cola Zero Zahar devin, prin scanarea dozelor, spectatorii concertului de promovare al noului album al artistei.
”Noua campanie alaturi de Coca-Cola Zero Zahar inseamna, pentru mine, mai multe premiere “wow”: lansez primul meu album disponibil exclusiv pe doze, care poate fi gasit in orice magazin din tara, de unde pot fi cumparate dozele de Coca-Cola Zero Zahar. In plus, voi sustine un concert online ce va putea fi vizionat de milioane de fani din Romania, doar prin scanarea unei doze Coca-Cola Zero Zahar. Ma bucur ca le pot oferi fanilor mei toate aceste surprize si abia astept sa le vad reactiile.”, a declarat INNA.
INNA este imaginea Coca-Cola Zero Zahar incepand cu luna ianuarie a acestui an.