Lectură de un minut

16 Jan 2018 - Evenimente

Fuzetea: un nou produs lansat de Coca-Cola in Romania

Abonează-te pe  

Compania Coca-Cola lanseaza pe piata din Romania, simultan cu alte 36 de tari din Europa, un nou brand. Fuzetea este un produs propriu de ceai.

 

 

Lansat in 2012, ceaiul Fuzetea intra pe piata europeana, fiind disponibil in cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits si Black Icetea Mango Pineapple.

Bauturile devin disponibile din aceasta luna, in cele mai mari lanturi de retail, la sticle PET de 0.5 litri, 1.5 litri si sticle returnabile de 0.25 litri.

Brandul Fuzetea este unul de succes la nivel global, prezent deja in 52 de tari. Este recunoscut pentru combinarea de extract de ceai, suc de fructe si plante aromatice.

In plus, ceaiurile au un continut scazut de calorii - 19 sau 20 - in functie de aroma (sunt indulcite cu un amestec de zahar si indulcitor hipocaloric din stevia).

Wall-street.ro a citat-o pe Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola Romania. „Una dintre marile provocari pentru brandurile si companiile de astazi este sa ramana relevante si sa se adapteze la preferintele, nevoile si stilurile de viata din ce in ce mai diverse ale consumatorilor. Lansarea FUZETEA pe piata din Romania este o oportunitate de a le oferi clientilor nostri produse si gusturi noi, in cat mai multe ocazii de consum si un pas hotarat in calatoria noastra spre a deveni <<o companie pentru toti>>. Categoria de ceai ready-to-drink este un segment important, cu o crestere fulminanta in ultimii ani, sincronizandu-se perfect cu dorinta noastra de a le oferi consumatorilor bauturi care sa devina parte din viata lor”.

Retail.ro /  Retail.ro /  Evenimente /  Fuzetea: un nou produs lansat de Coca-Cola in Romania