Pentru a sustine volumul de vanzari preconizat in perioada campaniei, valoarea totala a stocului de produse achizitionat la preturi speciale ajunge la 10 milioane de euro.
“Anual, Black Friday aduce intre 10 – 15% din cifra de afaceri Vivre. Pregatirile pentru editia din acest an au inceput din timpul verii, de la alegerea celor mai potrivite produse pentru fiecare piata, continuand cu scalarea site-ului pentru a sustine traficul, pana la eficientizarea infrastructurii online si a resurselor logistice. In perioada campaniei, 14 - 18 noiembrie, preconizam un total de 2 milioane de utilizatori unici si peste 4 milioane vizite pe site. Targetul propus pentru anul acesta este cresterea cu 50% a veniturilor inregistrate in 2018, ceea ce inseamna un total de peste 5 milioane de euro tranzactionat in toate cele 9 tari in care suntem prezenti. Avand in vedere trendul pietei, estimam ca majoritatea comenzilor va face parte din categoriile Mobilier, Textile, Covoare si Decoratiuni, dar observam o crestere semnificativa a cererii pentru produsele de lifestyle, precum ceasuri, genti si cosmetice”, a declarat Iulian Veghes, VP of Marketing Vivre.