Lectură de 2 minute

23 Nov 2015 - Evenimente

Mega Image anunta a doua editie Mega Chic

Abonează-te pe  

Mega Image relanseaza provocarea Mega Chic. In cadrul noii editii, clientii sunt invitati sa personalizeze sacosele de cumparaturi si sa le transforme intr-un accesoriu special.

Anul trecut, campania Mega Chic by Mega Image lansata sub semnatura designerilor romani, se bucura de succes. Starnind interesul participantilor s-au facut mai mult de 400 de aplicari, dintre care 200 de lucrari au fost alese pentru etapa de jurizare. Ca rezultat, colectia de sacose reutilizabile Mega Chic 2015, semnata de catre cei 3 castigatori ai editiei anterioare, este prezenta in toate locatiile Mega Image din primavara acestui an.

Mai mult, succesul primei serii de sacose, a determinat ca in luna decembrie sa fie disponibila o noua serie, realizata pe baza altor 3 lucrari apreciate atat de public, cat si de juriu din randul inscrierilor din competitia realizata in 2014.

Anul acesta, in perioada 18 noiembrie – 31 decembrie 2015, tineri creativi, pasionati sau profesionisti in design, arhitectura, fotografie sau grafica sunt din nou invitati sa se inscrise la competitie si sa isi prezinte ideile pentru design-ul celei mai noi colectii de sacose de cumparaturi Mega Chic by Mega Image #2.

Competitia de creatie se desfasoara in aplicatia Mega Chic, pe website-ul Mega Image, la adresa www.mega-image.ro/megachic. Noua colectie de sacose Mega Chic va ajunge in magazinele Mega Image in vara 2016, completand colectia de accesorii chic pentru shopping.

Prima editie Mega Chic ne-a impresionat prin numarul mare de inscrieri si prin lucrarile originale ale participantilor, din domenii diferite – fashion design, fotografie, arte plastice, arhitecti, graficieni. Am reusit, prin acest proiect, sa valorificam potentialul de creativitate din Romania si vrem sa mergem mai departe, sa transformam sacosa reutilizabila de cumparaturi intr-o declaratie de apreciere a creativitatii romanesti,” explica Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

Inspiratia pentru cel mai nou design al sacoselor reutilizabile de cumparaturi Mega Chic are, si in aceasta editie, surse din orasul si cultura urbana contemporana. Temele de concurs sunt:

Citeste si:
Sinaia Plaza, un nou centru comercial în România: ce retailerii se alătură parcului
Sinaia Plaza, un nou centru comercial în România: ce retailerii se alătură parcului
  • Cool Statement: despre typography, zicale romanesti cu substrat, expresii care ne inspira sau ne fac sa zambim, toate integrate intr-un design creativ.
  • Yummy Inspiration: despre delicii apetisante, bunatati sanatoase sau placerile vinovate.
  • Smart Community: bucuriile de weekend, clipele speciale cu prieteni buni si familie, atmosfera de petrecere si aniversari memorabile.

Lucrarile vor putea fi votate de catre public de la inceputul campaniei pana la data de 15 ianuarie 2016. Ulterior, un juriu format din specialisti in arta, fashion si fotografie va desemna trei design-uri castigatoare, cate unul pentru fiecare tema de concurs, care vor deveni imaginea noii colectii de sacose reutilizabile Mega Chic by Mega Image.

Premiul cel mare pentru fiecare categorie este de 1000 Euro, iar premiul de popularitate va fi un iPad Air cu husa personalizata cu design-ul castigator. Mai multe detalii despre competitie, regulament, inscrieri si premii sunt in aplicatia Mega Chic, disponibila pe pagina www.mega-image.ro/megachic.

Retail.ro /  Retail.ro /  Evenimente /  Mega Image anunta a doua editie Mega Chic