În ciuda provocărilor imense resimțite de întreaga societate anul trecut, determinate de inflația galopantă, explozia costului vieții, volatilitatea și intensificarea tensiunilor geo-politice chiar în vecinătatea noastră, investițiile masive și corect orientate și dedicarea celor 2.300 de angajați au condus la rezultate foarte bune înregistrate de liderul pieței cărnii de pui.
Pe 1 aprilie aniversăm 32 de ani de la înființare. Știm exact unde vrem să ajungem pe termen mediu și lung, fiind deciși să ne extindem operațiunile cumpărând jucători din piață. De altfel, în acest moment suntem deja angrenați în negocieri pentru astfel de achiziții.
dr. ing. Ioan Popa, Președinte și Fondator Transavia
Transavia a investit în ultimul deceniu aproximativ 250 de milioane de euro din fonduri proprii în dezvoltare sustenabilă, în extinderea operațiunilor, în tehnologie modernă și dezvoltarea echipei.
Sustenabilitatea financiară este dublată de grija față de bunăstarea animalelor și pentru protejarea mediului. Cea mai recentă investiție făcută de Transavia în acest sens a fost inițiată în 2022 și susține cea mai mare investiție în energie verde din sectorul alimentar.
Investiția, care se ridică la aproximativ 35 de milioane de euro, din fonduri proprii, va permite producerea de până la 100% din energia necesară operațiunilor, până la finalul acestui an. Compania va continua să fie un model de bune practici în industria alimentară, prin noi investiții în proiecte de dezvoltare.
Afacere de familie, cu capital 100% românesc, Transavia este un producător din România care produce, crește și procesează toți puii în facilitățile proprii. Transavia exportă aproximativ 30% din producția sa, în 27 de țări de pe mai multe continente.
Industria care a investit 88 milioane de euro în reclame TV. Care sunt cele mai promovate dulciuri în România
