Lectură de 2 minute

06 Jan 2023 - Știri și Noutăți

Primark nu se va baza niciodată pe online. Motivația CEO-ului

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Nu există nicio posibilitate ca Primark să adopte e-commerce cu drepturi depline, a declarat proprietarul său, AB Foods. 

Sursa foto: Primark

Toamna trecută, Primark (în cele din urmă, după mai multe cereri) a început să testeze livrarea comenzilor online în 25 de locații din Marea Britanie, inclusiv o gamă „doar online” pentru copii. La lansare, interesul publicului a fost atât de mare încât magazinul online s-a prăbușit, scrie RetailDetail.

Cu toate acestea, Primark nu a văzut un semn bun în e-commerce și nu crede că aceasta este calea spre care ar trebui să meargă livrările online. Abia în mijlocul pandemiei, Primark a luat în considerare pentru scurt timp „compensarea stocurilor pentru a acumula numerar” prin platforme precum Zalando sau Asos, dar de îndată ce magazinele fizice s-au putut redeschide, ideea a fost rapid eliminată.

Întrucât prețurile sale sunt atât de scăzute și coșurile de cumpărături sunt atât de mici, comerțul electronic ar elimina nu doar o parte, ci de fapt toată marja discounterului de modă, a declarat George Weston, CEO-ul AB Foods. Doar ridicarea de la un punct de vânzare este o opțiune, deoarece retailerul se bazează pe oameni pentru a cumpăra direct din magazine, mai ales lucruri în plus, chiar dacă este doar ojă.

De asemenea, Primark nu crede că pandemia a îngropat definitiv retailul offline. Retailerul spune că acum are o cotă de piață mai mare în multe țări decât înainte de pandemie. De exemplu, Primark caută să se mute în România și Slovacia, continuând totodată extinderea în Statele Unite.

Lanțul irlandez și-a început activitățile din SUA în Boston, cu numeroșii săi rezidenți irlandezi-americani.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Primark nu se va baza niciodată pe online. Motivația CEO-ului