Lectură de 2 minute

17 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Prefera Foods lansează Unfished, o categorie nouă de produse vegetale, alternativă la pește

Anca Olteanu

Prefera Foods lansează brandul Unfished, o categorie nouă de produse vegetale, alternativă la pește, după o investiție de 600.000 de euro, în dezvoltare, în ultimii doi ani. Portofoliul cuprinde conserve de ton vegetal, salate gata de consum cu legume și ton vegetal și paste tartinabile.

“Unfished este un brand inovator, creat de noi în România, în care am investit 600.000 euro în dezvoltarea de produse, în ultimii doi ani. Ambiția noastră este să îl ducem peste tot în Europa și, de ce nu, pe alte continente. Pentru că suntem convinși că această categorie va deveni o opțiune importantă în viitor, vom investi în distribuția internațională și în creșterea capacităților de producție pentru aceste tipuri de produse.

Suntem pregătiți în perioada următoare să susținem această strategie de dezvoltare și luăm în calcul, în primul pas, emiterea de obligațiuni ce vor fi listate la Bursa de Valori București. În acest sens, am demarat deja discuțiile cu cel mai activ broker de retail pe piața de capital din România, TradeVille”, spune Raul Ciurtin, CEO Prefera Foods.

Portofoliul Unfished este diversificat și cuprinde 11 SKU-uri, opțiuni vegetale la ton și somon.

Unfished PlanTuna este gama de produse vegetale opționale la ton, din plante, iar portofoliul are bucăți în ulei de măsline sau infuzate cu ierburi ori cu maioneză vegană, conserve la 150 de grame, salate cu legume gata de consum în conserve la 240 de grame și pateuri la tub la 100 de grame.

Citeste si:
Salata cu icre de ştiucă de Tulcea, al optulea produs românesc cu Indicaţie Geografică Protejată

Unfished PlantZalmon este alternativa vegetală la pasta de somon, în tub la 100 de grame.

Urmează exportul produselor Unfished

Gama Unfished poate fi găsită în prezent în magazinele Cora, Auchan si Mega Image, dar și pe site-ul cu vânzare online www.bacaniacudelicii.ro.

“Am lansat Unfished în România și ne pregătim, în urma discuțiilor cu partenerii și distribuitorii externi, să ajungem cu produsele noastre și în alte țări”, spune Celina Condorovici, director marketing Prefera Foods.

Prefera Foods pregătește, pentru anul acesta, lansarea brand-ului Unfished și în Europa, urmând astfel estimările experților care evaluează piața europeană a produselor pe bază de plante la 7,5 miliarde euro în 2025.

Citeste si:
Lactatele vegetale pot folosi în denumire termeni precum „lapte”, „unt”, „brânză” și „iaurt”

Prefera Foods este unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa conservelor din România. Înființată în 2009, fabrica a fost construită în Transilvania, Județul Alba. În 2017, compania a fost preluată de antreprenorul Raul Ciurtin și, tot atunci, compania a trecut printr-un proces de restructurare și modernizare ale portofoliului. În prezent, portofoliul Prefera Foods cuprinde brand-urile „Capricii și Delicii” și „de Azi”.


 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Prefera Foods lansează Unfished, o categorie nouă de produse vegetale, alternativă la pește