Lectură de 2 minute

28 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Platforma românească de eCommerce Gomag a înregistrat în 2021 venituri de peste două milioane euro și o creștere de 45%

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Platforma de eCommerce Gomag a depășit venituri în valoare de două milioane de euro și a înregistrat o creștere de 45% în 2021, față de 2020. În 2021, Gomag a realizat investiții de peste 250.000 de euro în dezvoltarea platformei și a serviciilor oferite. Pentru 2022 estimează investiții de peste 500.000 de euro și vizează extinderea la nivel internațional.

Topul categoriilor de produse vândute în 2021 pe Gomag a fost ocupat de casă, grădină și unelte, fashion, health & beauty și produse pentru copii. Pentru 2022 se mențin tendințele de anul trecut și se observă o creștere tot mai mare pe nișa produselor alimentare și băuturi.

Până la finalul anului 2021, compania a ajutat peste 2.350 de afaceri să vândă online. Vânzările acestora au variat în funcție de tipul de business și evenimentele de peste an, însă ca un reper, de Black Friday 2021 (12-14 noiembrie), magazinele Gomag participante au înregistrat 50.000 de comenzi, cu 160.000 de produse vândute.

În luna martie 2022, peste 2.500 de magazine folosesc platforma Gomag pentru a vinde online, majoritatea în țară, însă compania are în portofoliu și clienți cu oferte pentru publicul internațional.

Doar în 2021 au fost lansate 1.000 de magazine online pentru afaceri complet noi, dar și pentru afaceri existente, offline sau online.

Gomag, investiții de peste 500.000 de euro în 2022

Anul trecut, Gomag a înregistrat venituri de peste două milioane de euro și o creștere de 45% față de 2020, iar pentru 2022 preconizează o creștere cel puțin asemănătoare. În 2021, Gomag a investit peste 250.000 de euro în dezvoltarea platformei și a serviciilor oferite. Pentru 2022 estimează investiții de peste 500.000 de euro.

Echipa Gomag a crescut anul trecut: 30 dintre colegi lucrează permanent, la care se adaugă colaboratori și angajați remote în toată țara. Datorită creșterilor înregistrate de companie și investițiilor în dezvoltare, Gomag va genera noi locuri de muncă și oportunități de colaborare.

„Categoric, urmărim cu interes evoluția pieței de eCommerce în CEE. Am făcut deja un prim pas pentru extinderea Gomag la nivel internațional prin intermediul clienților care vând cross-border. Integrări cu procesatori de plăți sau transportatori cu activitate în afara granițelor României există deja în platformă, urmează și alte dezvoltări în acest sens”, spune Cosmin Dărăban, CEO & cofondator Gomag.

Citeste si:
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023

În anii precedenți, clienții early-adopters erau antreprenorii cu experiență care fie migrau la Gomag de pe alte platforme, fie doreau să își extindă business-ul prin magazine noi sau pe nișe noi. Însă, în ultimii doi ani, echipa Gomag a observat o creștere semnificativă în rândul clienților care sunt la prima afacere.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Platforma românească de eCommerce Gomag a înregistrat în 2021 venituri de peste două milioane euro și o creștere de 45%