Lectură de 2 minute

02 Aug 2022 - Știri și Noutăți

Peste 13.000 de locații partenere active în 68 de orașe în platforma Glovo

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare în mai multe categorii, a adunat în platformă, până la finele lunii iunie 2022, peste 13.000 de parteneri activi. Glovo continuă planul său de extindere, astfel că, până la jumătatea anului 2022, a reușit să fie prezent în 68 de orașe, din care 18 orașe adăugate pe harta Glovo de la începutul anului.

Cea mai mare comandă plasată de la începutul anului este în valoare de 7000 de lei, aproximativ 1.400 euro, și este o comandă de la un supermarket.

București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și Brașov sunt orașele cu cele mai multe comenzi, iar referitor la numărul de curieri activi din aplicația Glovo acesta este de 8000 de curieri parteneri activi pe lună.

Ce comandă românii cel mai mult la Glovo

Cele mai populare produse comandate din restaurante sunt, și anul acesta, burgerii, cartofii prăjiți și aripioarele de pui. În ceea ce privește comenzile din segmentul Quick-Commerce (Comerț Rapid), care a crescut cu 28% comparativ cu prima jumătate a anului trecut, cel mai des românii au comandat baxuri de apă plată, pâine și banane, alte fructe și legume.

Retail jobs

„Ne-am continuat planurile de extindere și anul acesta și am reușit să conectăm utilizatorii Glovo cu peste 13.000 de locații partenere și peste 8000 de curieri activi lunar, în 68 de orașe din România. Ne dorim să ne menținem promisiunea de a oferi acces fiecărui utilizator la orice în orașul său, de aceea suntem pregătiți pentru următoarele provocări. Vom continua să oferim o experiență de utilizare de cea mai bună calitate și ne propunem să extindem operațiunile în cât mai multe orașe din România, astfel încât să ajungem la cât mai mulți utilizatori”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

Cele mai inedite comenzi la Glovo

În prima jumătate a anului 2022, printre cele mai inedite comenzi, plasate în secțiunea „Orice” din aplicația Glovo se numără solicitări precum: „greieri vii pentru o șopârlă”, „șorici de porc de 50 de lei” sau „rochie ciclam cu umerii căzuți”.

Glovo este o aplicație de livrare în mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată la Barcelona în 2015, operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Aplicația conectează utilizatorii cu restaurante, lanțuri alimentare, farmacii și magazine cu amănuntul și include, de asemenea, o categorie „orice” care permite utilizatorilor să comande orice doresc.

Citeste si:
Delivery Hero a cumpărat Glovo și va deservi până la 2,2 miliarde de clienți
 Delivery Hero a cumpărat Glovo și va deservi până la 2,2 miliarde de clienți
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Peste 13.000 de locații partenere active în 68 de orașe în platforma Glovo