Lectură de un minut

18 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Personajul Batman, pe biscuiții Oreo. Cele două branduri au început colaborarea

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Brandul de biscuiți Oreo anunță parteneriatul exclusiv cu noul film Batman, celebrând astfel noua proiecție artistică de la Warner Bros. Pictures. Începând cu luna ianuarie a acestui an, fanii vor putea cumpăra pachetele Oreo în ediție limitată, inspirate din Gotham City.

Prin scanarea codului QR de pe pachet, fanii vor putea explora portalul virtual Batcave, unde vicleanul Riddler a lăsat o serie de ghicitori care așteaptă să fie rezolvate. Cine se aventurează în Batcave poate câștiga numeroase premii, iar cei care reușesc să rezolve toate ghicitorile vor descoperi conținut suplimentar.

Colaborările anterioare Oreo în ediție limitată în Europa o includ pe cea cu Minionii, în vara lui 2021, și pe cea cu megastarul Lady Gaga în ianuarie 2021.

„Suntem încântați să anunțăm lansarea biscuitului Oreo cu imaginea lui Batman în relief, în ediție limitată. Puține lucruri se compară cu un film care te ține în suspans, însoțit de o gustare delicioasă”, spune Ioana Pană, Senior Brand Manager Biscuits România.

Ediția limitată a colaborării dintre Oreo și Batman va fi disponibilă doar în limita stocurilor.

Începând cu 31 ianuarie, persoanele care cumpără biscuiți Oreo de minimum 9 lei, înscriu bonul fiscal pe www.oreo.eu și pot câștiga premiul cel mare care constă într-o experiență Batman pentru două persoane, 400 de premii cu Mediaplayer Mi Tv Box și 8 premii cu Samsung Soundbar.

Filmul Batman, disponibil exclusiv în cinema, este distribuit în România de către Vertical Entertainment în 2022.

Citeste si:
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Personajul Batman, pe biscuiții Oreo. Cele două branduri au început colaborarea