De asemenea, în 2021, cele mai căutate categorii de produse din magazinele PENNY, indiferent de sezon, au fost apa, fructele și legumele.
,,Anul acesta, ne propunem să creștem numărul magazinelor și orașelor pentru livrările prin aplicația Glovo. Astfel, până la finalul anului peste 160 de magazine PENNY vor fi pregătite să răspundă comenzilor clienților Glovo din cel puțin 70 de orașe'', a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.
Penny este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 312 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.