Lectură de 4 minute

13 Dec 2023 - Știri și Noutăți

Narcis Horhoianu, director de marketing, a preluat conducerea e-commerce la Carrefour România

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Numire strategică în Carrefour România: Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer Care, Research, PR și Pricing, și-a extins domeniul de activitate, preluând în toamna acestui an aria de e-commerce, anterior aflată în subordinea Gabrielei Stănică, Director IT, Digital & Data Officer. 

Sursa foto: Carrefour

Gabriela Stănică își continuă evoluția în echipa Carrefour România în calitate de Director IT, Digital & Data Officer, urmând să preia un nou proiect, în curs de dezvoltare.

Integrarea e-commerce în Marketing este o misiune cu multiple provocări, deoarece în prezent clienții noștri sunt mai conectați ca niciodată și se deplasează fluid între canale, de la offline la online și înapoi. Vrem ca, prin intermediul tehnologiei digitale, românii să beneficieze de o experiență mai simplă și mai bogată în cadrul ecosistemului unic al Carrefour: preluare în magazin prin e-commerce sau livrare la domiciliu, atât prin platforma proprie, carrefour.ro, cât și cu ajutorul partenerilor noștri strategici, Bringo și Glovo.

Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Carrefour România

Cu o experiență de peste 25 de ani în Brand, Marketing și Category Management, Narcis Horhoianu s-a alăturat Carrefour România în 2019 în calitate de Chief Marketing Officer, responsabil de toate activitățile de marketing ale Carrefour, coordonând comunicarea de brand și marketing, programul de loialitate Act for Good, comunicarea in-store, customer operations și customer experience, strategia de preț și implementarea acesteia în toate formatele.

În tot acest timp, Narcis a lucrat la dezvoltarea unor programe care să îmbunătățească și să transforme experiența clienților într-una personalizată și atractivă.

Alături de echipa sa, Narcis a lansat un program de loialitate pe piața din România – Act for Good, integrat în aplicația Carrefour. În prezent, Act for Good numără 1.9 milioane de utilizatori activi, unind într-un hub digital beneficiile unui card de fidelitate, atașat cumpărăturilor, cu oferte speciale, acces la experiențe pentru clienți, dar mai ales, cu o componentă de a face bine comunității, printr-o simplă donare de puncte.

Acesta s-a implicat activ în proiecte integrate precum Cooperativele agricole, care furnizează fructe și legume proaspete sub brandul „Grădina Noastră”, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Poftim Brânza Românească, într-un mix de echipe din departamente diferite. Cooperativele reprezintă o colaborare cu producători locali pe segmentul produselor proaspete, prin care Carrefour susține micii și marii producători români și le oferă, în același timp, clienților o ofertă variată de produse sănătoase - locale, bio sau cu origini curate. Creștem România BIO susține fermierii care se convertesc la agricultura bio, iar Deschidem Vinul Românesc promovează vinurile românești.

Citeste si:
Un nou brand de pastă de dinți a fost lansat în România: de unde pot fi achiziționate produsele
Un nou brand de pastă de dinți a fost lansat în România: de unde pot fi achiziționate produsele

Înainte de a veni la Carrefour, Narcis a ocupat diverse poziții cheie în companii precum P&G Balkans, unde a fost Director de Marketing; Vodafone România, unde a fost Director Consumers Postpaid Unit, sau Heineken România, în calitate de Director de Marketing și Membru al Consiliului de Administrație.

Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro. Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 430 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați. Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act for Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Narcis Horhoianu, director de marketing, a preluat conducerea e-commerce la Carrefour România