Lectură de 2 minute

24 Aug 2023 - Știri și Noutăți

Monitorizarea prețurilor online: PriceFlux a atins cifra de 5 milioane de produse monitorizate zilnic

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

PriceFlux, companie de analiză a prețurilor, monitorizează 5 milioane de produse zilnic și lucrează cu magazine online din 8 regiuni europene. Startup-ul a reușit să atragă 31 de clienți, distribuiți în 8 țări distincte, printre care se numără România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria și Grecia. Pe parcursul ultimului an, PriceFlux a atras 12 noi clienți mari de retail în portofoliul companiei.  

Sursa foto: Pixabay

Startup-ul românesc de analiză a prețurilor PriceFlux monitorizează 5 milioane de produse zilnic și lucrează cu magazine online din 8 regiuni europene. Printre cei peste 30 de clienți pe care îi servește compania, se numără magazine de fashion, electro-IT, automotive și farma.

Serviciul principal al activității desfășurate de PriceFlux este monitorizarea prețurilor online și automatizarea strategiei de prețuri în timp real, în funcție de o varietate de parametri. În total, au fost procesate de către platforma PriceFlux peste 14.000.000 de produse unice de-a lungul timpului, iar volumul zilnic de produse scanate variază între 4 și 6 milioane.

Compania a înregistrat, de asemenea, o evoluție a portofoliului de site-uri monitorizate. În prezent, PriceFlux monitorizează 183 de site-uri ale magazinelor online, clienți și competitori, printre care se numără inclusiv agregatoare, comparatoare de prețuri și platforme de anunțuri. În ultimul an, PriceFlux a adăugat 4 țări noi la lista sa de piețe, reflectând astfel o creștere procentuală de 100%.

În ceea ce privește nișa produselor monitorizate de PriceFlux, cele mai solicitate de către clienți sunt cele din zona DIY bricolaj (38,91%), urmate de Electro IT (27,29%), Fashion (10,08%), FMCG (7,44%), Books (4.88%), Optică (4.27%), Farma (4.11%) și altele.

Privind către viitor, PriceFlux își propune să-și consolideze poziția în țările în care activează în prezent și să exploreze oportunități în alte piețe europene în anii următori.

Ca factor nou de inovație, PriceFlux a lansat recent divizia de servicii personalizate. Această mișcare a permis companiei să lucreze mai îndeaproape cu producătorii de bunuri și furnizorii de servicii, precum și să targeteze companii de retail din domenii diverse, de la închirieri auto la turism și transporturi aeriene.

PriceFlux este o companiei românească, al cărei scop este să ofere un avantaj competitiv companiilor de eCommerce prin automatizarea procesului de monitorizare a prețurilor competiției și generarea unui preț nou pentru produse în timp real. Cu o prezență extinsă în 8 țări și o gamă diversificată de site-uri monitorizate, PriceFlux este recunoscută ca o sursă de încredere pentru date și informații valoroase în industria comerțului electronic.

Citeste si:
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 
Franța ia din nou atitudine în problema shrinkflation: retailerii nu vor mai putea vinde produsele cu gramaj redus la prețuri mari 

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Monitorizarea prețurilor online: PriceFlux a atins cifra de 5 milioane de produse monitorizate zilnic