Lectură de 2 minute

29 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Doar 6% dintre produsele electro-IT au fost la cel mai mic preț din an de Black Friday

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Doar 6% dintre produsele de electro-IT din ofertele de Black Friday au avut în luna noiembrie cel mai scăzut preț din an, conform celui mai recent raport efectuat de serviciul online de monitorizare a prețurilor PriceFlux. Specialiștii PriceFlux au analizat evoluția prețurilor pentru cele mai importante opt categorii de produse electro-IT (televizoare, telefoane mobile, laptopuri, tablete, home cinema, monitoare, electrocasnice si boxe portabile) din oferta a 17 dintre cele mai importante magazine online de profil din România.

Dintr-un număr total de 2.067 de produse care au avut disponibilitate pe parcursul întregului an, doar 126 (6%) au avut preț minim de Black Friday, restul de produse beneficiind de alte oferte mai avantajoase.

Pentru produsele electro-IT din oferte, care nu au beneficiat de cel mai mic preț de Black Friday, prețul minim a fost înregistrat cel mai frecvent în lunile ianuarie, aprilie și august, făcând excepție categoria telefoanelor mobile, care a înregistrat cel mai scăzut preț în luna octombrie.

’’Obiectivul PriceFlux, prin intermediul acestei analize, a fost să răspundem la întrebarea dacă produsele beneficiază de cele mai bune prețuri de Black Friday. Rezultatele noastre indică faptul că de Black Friday există într-adevăr produse care au prețuri imbatabile, dar acele produse sunt în număr limitat pe fiecare categorie. Astfel, există posibilitatea ca alte produse din aceeași categorie să poată fi achiziționate în alte perioade ale anului mult mai ieftin’’, a declarat Mihai Bisnel, managing partner în cadrul PriceFlux.

Retail jobs

Magazinele online pun la vânzare produse noi de Black Friday

De asemenea, experții PriceFlux au remarcat că de Black Friday magazinele online listează noi produse în oferta lor, care în mod normal nu există de-a lungul anului în oferta magazinului și pentru care nu poate fi analizat istoricul de preț.

’’În schimb, am observat că în ofertele de Black Friday au fost listate produse care nu au făcut parte din oferta standard a magazinelor și deci pentru care nu am avut un istoric de preț pentru a le putea compara. În general vorbim despre modele mai vechi sau capete de stoc care au fost puse la dispoziție de producători sau furnizori la prețuri mult reduse,'' a completat Mihai Bisnel.

De Black Friday și alte produse au avut cel mai redus preț din an:

PriceFlux este o platformă de analiză a prețurilor, al cărei scop este să ofere un avantaj competitiv companiilor de eCommerce prin automatizarea procesului de monitorizare a prețurilor competiției și generarea unui preț nou pentru produse în timp real. Serviciul online oferit de PriceFlux monitorizează peste un milion de produse zilnic de la peste 100 de magazine online din patru țări, printre care se numără și România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Doar 6% dintre produsele electro-IT au fost la cel mai mic preț din an de Black Friday