Lectură de 3 minute

18 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Misavan, creștere constantă cu peste 20% în vânzări pentru al cincilea an consecutiv: afaceri de 100 de milioane de lei

Angela Alexandru

Misavan, producător și distribuitor românesc de produse de curățenie și dezinfecție, a înregistrat în 2020, pentru al cincilea consecutiv, o creștere constantă cu peste 20% a volumului de vânzări. Totodată, compania a depășit pragul psihologic de 100 milioane de lei.

Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse și soluții de curățenie și dezinfecție, iar cele mai cunoscute și comercializate sunt cele din gama premium Dr. Stephan. Acestea au fost lansate inițial pentru uz profesional, dar au fost adaptate în ultimii ani pentru retail și consumatorii casnici.

VEZI un studiu despre ce produse de igienizare folosesc românii: 21% dintre consumatori utilizează zilnic dezinfectanți

Afacerile Misavan în pandemie

„Pentru unii jucători din piață, declanșarea pandemiei în martie 2020 a dublat sau triplat volumele de vânzări comparativ cu anul 2019. Noi am fost obligați să ne adaptăm rapid și să compensăm pierderile suferite pe piața B2B (prin închiderea restaurantelor, hotelurilor și a spațiilor de birouri). Decizia de a adapta produsele noastre și a le face accesibile consumatorilor casnici a echilibrat balanța comercială și s-a dovedit a fi una buna, dovedindu-și eficiența anul trecut. Astfel, ne-am menținut și în condiții de pandemie trendul ascendent, păstrând creșterea constantă, de aproximativ 20% în fiecare an din 2015 încoace. Iar dacă ne raportăm la nivelul înregistrat în 2015, putem vorbi despre o triplare a cifrei de afaceri. Sperăm și dorim să avem o creștere de aproximativ 10-12% și în 2021”, spune Ciprian Otea, director general Misavan.

Citeste si:
Ikea se așteaptă ca problemele de aprovizionare să dureze până în 2022. Ce măsuri ia retailerul

La debutul pandemiei, Misavan avea deja 18 produse biocide (dezinfectanți pentru suprafețe și igienă personală) avizate de Ministerul Sănătății încă din perioada 2011-2014.

Portofoliul producătorului din Iași a ajutat la consolidarea business-ului și în 2020, printre avantajele companiei numărându-se utilizarea la potențial maxim a resurselor disponibile pe piața locală și importul doar a acelor materii prime care nu se găsesc în România, un lanț de producție eficient și o acoperire regională cât mai bună. Acesta a fost și motivul pentru care anul trecut, în plină pandemie, pentru o mai bună acoperire a zonei de vest a României, Misavan a deschis două filiale noi, în Alba Iulia (iunie 2020) și Baia Mare (septembrie 2020), în urma unei investiții totale de aproximativ 850.000 lei.

Pentru anul în curs, compania Misavan are în plan o serie de investiții în modernizarea facilităților de producție, extinderea gamelor de produse și în dezvoltarea capacității logistice și de transport.

Compania Misavan, specializată pe producerea și distribuirea de produse și soluții de curățenie, a fost înființată la Iași, în urmă cu 20 de ani. Inițial, obiectul principal de activitate a fost distribuția produselor de menaj pentru consumatorii retail din zonă, compania extinzându-și ulterior activitatea pe piața produselor și soluțiilor de curățenie preponderent către domeniul profesional (HoReCa, office, medical, industrie și auto). Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse și soluții complete de curățenie și dezinfecție. În prezent, compania are 269 de angajați.

Citeste si:
Aquila lansează o ofertă publică pentru a-și lista acțiunile la Bursa de Valori București

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Misavan, creștere constantă cu peste 20% în vânzări pentru al cincilea an consecutiv: afaceri de 100 de milioane de lei