Lectură de 2 minute

26 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Lidl a obținut o cifră de afaceri globală de 114,8 miliarde de euro și o creștere a vânzărilor cu 13,8%

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Lidl și-a încheiat anul fiscal cu o cifră de afaceri de 114,8 miliarde de euro la nivel de grup, ceea ce reprezintă o creștere de 13,8% față de anul precedent. De asemenea, veniturile Grupului Schwarz s-au ridicat la 154,1 miliarde de euro.

 

Sursa foto: Lidl

Acest lucru a fost anunțat de compania mamă Schwarz Group, ale cărei venituri s-au ridicat la 154,1 miliarde de euro în ultimele 12 luni, în creștere cu 15,4%, cu un număr total de peste 575.000 de angajați în toate segmentele de retail, potrivit inforetail.com.

Kaufland, cealaltă divizie de retail alimentar a grupului, a raportat venituri de 31,8 miliarde de euro, în creștere cu 16,1% față de anul precedent.

Vânzările online ale Lidl și Kaufland au crescut cu 8,5% în ultimul exercițiu financiar, la 1,9 miliarde de euro, față de 1,7 miliarde de euro în anul precedent. Rețeaua de magazine a celor două mărci a crescut cu 400 de magazine, ajungând la un total de 13.700 de puncte de vânzare.

Investiții de 8 miliarde de euro la nivel de grup

Companiile de producție ale Schwarz Group au livrat bunuri în valoare de aproximativ 3,4 miliarde de euro către Lidl și Kaufland la prețuri de transfer intern, ceea ce reprezintă o creștere de 29,7% față de anul precedent. Această cifră include vânzarea activelor de la fabrica de paste făinoase achiziționată în octombrie 2022, precum și noul prăjitor de cafea digital.

De asemenea, investițiile grupului s-au ridicat la aproximativ 8 miliarde de euro și au fost folosite pentru a-și consolida proiectele strategice și digitale, inclusiv extinderea Schwarz Produktion. Accentul principal a fost pus pe securizarea lanțurilor de aprovizionare, precum și pe extinderea și modernizarea magazinelor. În plus, s-au făcut investiții în infrastructura digitală și în securitatea IT.

Nu în ultimul rând, departamentul de mediu PreZero a crescut vânzările cu 84,7% în raport cu anul precedent, până la 3,9 miliarde de euro, datorită achizițiilor din exercițiul financiar 2021.

Citeste si:
Industria care a investit 88 milioane de euro în reclame TV. Care sunt cele mai promovate dulciuri în România
Industria care a investit 88 milioane de euro în reclame TV. Care sunt cele mai promovate dulciuri în România
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Lidl a obținut o cifră de afaceri globală de 114,8 miliarde de euro și o creștere a vânzărilor cu 13,8%