Cele 25 de orașe sunt: București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați, Pitești, precum și Râmnicu Vâlcea, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Buzău, Slatina, Deva, Alba-Iulia, Târgu-Mureș, Baia Mare și Satu Mare, nou introduse în rețea.
În toate cele 25 de orașe clienții vor putea comanda cu livrare la domiciliu fie prin aplicația digitală Glovo, dintr-un sortiment de peste 2.000 de produse, cu plata prin card bancar sau cash la livrare, în timp ce persoanele în vârstă sau cu dizabilități vor putea apela la linia telefonică dedicată și vor beneficia de posibilitatea achitării exclusiv în numerar a produselor.
În cadrul serviciului pentru persoanele vârstnice sau cu dizabilități, care nu pot ieși din casă în perioada aceasta, Kaufland România va suporta pentru ei costurile de livrare.
Mai mult, pentru a-i sprijini în această perioadă și pentru că nu folosesc metode electronice de plată, în cazul acestor comezi, beneficiarii serviciului special vor putea plăti ramburs produsele, la livrare, folosind doar numerar. Comenzile pot fi plasate la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland din apropierea locuinței, în limita a 25 de kg și a sumei de 250 de lei per comandă.
Împreună cu voluntarii Fundației Regale Margareta a României, echipele Kaufland și curierii Glovo lucrează pentru a onora toate livrările în aceeași zi.
Numărul de telefon la care pot apela atât beneficiarii, cât și însoțitorii acestora rămâne 0720.00.95.95 (tarif normal), apelabil în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-20:00 și duminică: 08:30-19:00.
Kaufland se numără printre companiile de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 129 de magazine în România.
evoMAG extinde rețeaua de lockere și estimează o creștere cu 40% a comenzilor livrate la easybox
Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice produs, din și în orașul în care se află.