Lectură de 4 minute

03 Jul 2023 - Știri și Noutăți

HELL ENERGY a creat prima băutură energizantă cu ajutorul inteligenței artificiale

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

HELL ENERGY și-a dezvoltat prima băutură energizantă creată în întregime de A.I. Fiecare element al noii arome, ingredientele atent selectate, designul, chiar și elementele de marketing, au fost realizate de A.I., care a și gustat-o de atlfel.

Sursa foto: Hell Energy

Inteligența Artificială a utilizat, în acest proces, cantitatea mare de informații și cunoștințe disponibile pe World Wide Web.

Atunci când HELL ENERGY a pus în funcțiune A.I. pentru a dezvolta o nouă băutură energizantă adaptată nevoilor sale, inteligența artificială a procesat o cantitate mare de informații și a formulat ceea ce a considerat cea mai bună rețetă. A.I. nu numai că a luat în considerare așteptările consumatorilor de la o băutură energizantă, dar a prioritizat inclusiv obiectivul de a crea o băutură superioară, mai plăcută.

Aceasta a îmbunătățit băutura energizantă cu vitamine, aminoacizi și extracte din plante, asigurând în același timp conformitatea cu legislația industriei alimentare, inclusiv optimizarea recomandărilor EFSA (Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară) și respectarea cantităților zilnice recomandate (RDA).

A.I. a creat trei arome și le-a digitalizat folosind tehnologia unei companii din New York. După ce a gustat toate cele trei băuturi și a analizat date și statistici extinse, A.I. a folosit inteligența predictivă pentru a selecta aroma câștigătoare.

Rețeta este păstrată strict confidențial, iar pentru a o proteja, A.I. a oferit recomandări în acest sens. Aceasta este stocată pe un singur computer în fabrica HELL ENERGY din Ungaria, echipată și ea cu elemente avansate de securitate. Designul camerei care adăpostește sistemul a fost, de asemenea, dezvoltat de inteligența artificială. Cu toate acestea, recunoscând importanța măsurilor de rezervă, o copie a rețetei este păstrată în siguranță într-un seif din Elveția.

După un proces atât de extins, nu este nicio surpriză că ambalajul noii băuturi energizante a fost proiectat tot de A.I. Băutura înglobează cele mai recente tendințe, cu un design tineresc și cool. În timp ce încorporează culorile HELL ENERGY, A.I. a introdus, totodată, propriul stil digital în design.

A.I. oferă o perspectivă extraordinară în domeniul dezvoltării produselor, împingând dincolo de granițe până acum de neimaginat și inaugurând o nouă eră pentru industria alimentară. Cu capacitățile inteligenței artificiale se pot sorta și analiza rapid cantități mari de date de pe internet în doar câteva minute sau secunde, reducând drastic ciclul de dezvoltare a produsului de la 1-2 ani - sau în cel mai bun caz, o jumătate de an - la o lună. Acest proces este rezultatul eforturilor corelate a multiple sisteme A.I., fiecare excelând în domenii diferite, care au colaborat pentru această realizare. Cu peste o sută de sisteme de A.I. existente deja la nivel mondial, funcționarea lor colectivă asigură un nivel ridicat de inovație.

Citeste si:
Breșe de securitate și protecția datelor: care sunt temerile companiilor din România cu privire la Inteligența Artificială
Breșe de securitate și protecția datelor: care sunt temerile companiilor din România cu privire la Inteligența Artificială

Noul produs este fabricat într-una dintre cele mai avansate unități de producție a băuturilor din Europa și va fi accesibil în peste 60 de țări din întreaga lume începând din vara anului 2023.

HELL ENERGY este companie pe piața de băuturi energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi HELL ENERGY este prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.

În luna aprilie 2023, HELL ENERGY România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în România, în localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 3 game: HELL ENERGY - băuturi energizante, ICE COFFEE - cafea rece gata preparată și XIXO - ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.

Deoarece sustenabilitatea reprezintă un pilon important în activitatea companiei, HELL ENERGY utilizează doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori fără a suferi modificări calitative. Prin utilizarea cutiilor de aluminiu produsele pot ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulară.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  HELL ENERGY a creat prima băutură energizantă cu ajutorul inteligenței artificiale