Lectură de 3 minute

28 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Heidelberg Materials România lansează noua gamă de beton sustenabil: care sunt caracteristicile acestuia

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Heidelberg Materials România lansează luna aceasta noua gamă de produse și servicii sustenabile și digitale, deschizând calea industriei de construcții către o economie circulară, cu zero emisii nete.

Sursa foto: Heidelberg Materials România

Principala noutate o reprezintă gama evoBuild, ale cărei produse se caracterizează prin proprietăți clare și bine definite de sustenabilitate. Acestea pot fi produse cu amprentă redusă de carbon (cum ar fi cimentul și betonul), produse circulare (cu conținut de materiale reciclate sau consum redus de material) sau produse care combină ambele caracteristici.

În cazul celor cu amprentă redusă de carbon, acestea trebuie să reducă emisiile de CO₂ cu cel puțin 30% față de valorile de referință, gradual putând ajunge și la valori procentuale mai mari, iar în cazul celor circulare, acestea trebuie să conțină minimum 30% agregate reciclate sau să utilizeze cu cel puțin 30% mai puțin material. Standardele sunt aplicabile la toate produsele din categoriile ciment, beton și agregate.

Unul dintre obiectivele noastre majore este de a genera 50% dintre veniturile globale din produse sustenabile până în 2030. Să reducem emisiile de CO2 cu aproape 50% față de nivelul înregistrat în anul 1990. Această promisiune vine cu numeroase provocări, dar cu la fel de multă determinare din partea întregii echipe, care lucrează pentru a oferi produse la cele mai înalte standarde de calitate, prin metode responsabile din punct de vedere ecologic și social.

Adrian Greavu, Director de vânzări ciment al Heidelberg Materials România

Gama de produse evoBuild aflată în portofoliul Heidelberg Materials România include sortimentele ambalate și livrate la sac CEM II/B-M(S-LL) 42,5R și cimentul de zidărie și tencuială MC 12,5 - Z100, precum și sortimentul livrat vrac CEM III A 42,5N-LH.

O altă noutate a companiei o reprezintă platforma digitală hmbeton.ro, o soluție integrată care simplifică procesul de achiziție a betonului și oferă și flexibilitate clienților, care pot gestiona proiectele lor, chiar și atunci când sunt în mișcare. hmbeton.ro permite urmărirea betonului, de la locul de încărcare, până la destinație, aspect care nu doar că facilitează o planificare mai precisă a proiectului, dar permite și monitorizarea transportului în timp real și gestionarea potențialelor întârzieri sau blocaje pe traseu.

Toate aceste acțiuni sunt în linie cu măsurile de sustenabilitate și digitalizare ale grupului Heidelberg Materials, care anunță și în România noutăți cu privire la evoZero, primul ciment din lume cu zero emisii nete de CO2, datorită tehnologiei de captare.

Citeste si:
Bilanțul sustenabilității la PepsiCo: linie nouă de PET și flotă de mașini hibride
Bilanțul sustenabilității la PepsiCo: linie nouă de PET și flotă de mașini hibride

Heidelberg Materials, prezent în peste 50 de țări și 3.000 de locații, ocupă poziții de top în producția de ciment, agregate și betoane, fiind unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcții din lume. Oferind servicii și soluții pentru viitor, grupul este un pionier pe calea spre neutralizarea emisiilor de dioxid de carbon și economia circulară în industria materialelor de construcții. Cu investiții totale care depășesc 520 de milioane de euro, Heidelberg Materials România este unul dintre cei mai importanți producători de ciment, betoane și agregate prezent pe piața locală din anul 1998. Compania are aproximativ 1.100 de angajați (ciment, betoane, agregate, transport & logistică, combustibili alternativi).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Heidelberg Materials România lansează noua gamă de beton sustenabil: care sunt caracteristicile acestuia