Noul magazin 3D a fost dezvoltat de Ceek, o companie specializată în aplicații VR și AR. Magazinul H&M va fi situat în „Ceek City”, unde clienții pot vizita și alte magazine, concerte și evenimente sportive.
Colecția digitală din magazin nu este doar pentru inspirație, ci va fi disponibilă și pentru cumpărare. Plata se poate face prin Ceek-coin. Recent, mai multe branduri importante de modă, inclusiv Zara și Nike s-au aventurat deja în metavers. Compania de îmbrăcăminte sport a achiziționat și RTFKT Studios, o companie care dezvoltă, printre altele, și pantofi digitali.
H&M testează un nou concept de magazin în Amsterdam
După o renovare amplă, H&M și-a redeschis recent magazinul emblematic pe Kalverstraat, o stradă comercială aglomerată din Amsterdam. În magazinul situat în monumentala clădire Bonneterie, H&M oferă, printre altele, un serviciu de închiriere. Clienții pot închiria articole de îmbrăcăminte din colecțiile anterioare și actuale. Este introdus și un scor de sustenabilitate al produselor, scrie Retail Detail.
Există, de asemenea, un departament de „reparare și refacere” unde îmbrăcămintea veche poate fi reparată, modificată sau poate servi drept bază pentru un articol nou.
Grupul suedez H&M are în portofoliu șapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket și H&M Home. La nivel global H&M deține aproape 5.000 de magazine - anul trecut anunța închiderea câtorva sute, ca urmare a crizei din industria modei generată de pandemie. Retailerul suedez a deschis primele magazine în România în primăvara anului 2011 și deține o rețea de 56 de magazine la nivel național și un shop online.
Sursa foto: Unsplash
Retailerul de fashion COS lansează colecția de sărbători. Cu ce articole ”se laudă”
