Lectură de un minut

10 Dec 2021 - Știri și Noutăți

H&M testează un nou concept de magazin în Amsterdam. Retailerul de fashion introduce serviciul de închiriere a articolelor și un scor de sustenabilitate pentru fiecare produs

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

După o renovare amplă, H&M și-a redeschis recent magazinul emblematic pe Kalverstraat, o stradă comercială aglomerată din Amsterdam. Cu noul concept de magazin, retailerul pune accent pe durabilitate și pe elementele locale. În magazinul situat în monumentala clădire Bonneterie, H&M oferă, printre altele, un serviciu de închiriere. Clienții pot închiria articole de îmbrăcăminte din colecțiile anterioare și actuale. Este introdus și un scor de sustenabilitate al produselor, scrie Retail Detail.

Există, de asemenea, un departament de „reparare și refacere” unde îmbrăcămintea veche poate fi reparată, modificată sau poate servi drept bază pentru un articol nou.Pentru colectarea hainelor vechi, există „coșuri inteligente de reciclare” cu ecrane digitale care oferă clientului informații. H&M va adăuga, de asemenea, un scor de sustenabilitate produselor. Clienții pot găsi dulapuri pentru serviciul de colete Budbee la subsol pentru ridicarea sau returnarea comenzilor online.

H&M folosește, de asemenea, diverse elemente locale. Clienții pot avea haine personalizate cu imprimeuri de la artiști, meserii și muzee din Amsterdam. Gama include și mărci locale independente, inclusiv Shop Ateljé și Atelier des Femmes.

Grupul suedez H&M are în portofoliu șapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket și H&M Home. La nivel global H&M deține aproape 5.000 de magazine - anul trecut anunța închiderea câtorva sute, ca urmare a crizei din industria modei generată de pandemie. Retailerul suedez a deschis primele magazine în România în primăvara anului 2011 și deține o rețea de 56 de magazine la nivel național și un shop online.

Sursa foto: Instagram H& Amsterdam

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  H&M testează un nou concept de magazin în Amsterdam. Retailerul de fashion introduce serviciul de închiriere a articolelor și un scor de sustenabilitate pentru fiecare produs