Modul de funcționare este exact același ca și în cazul celorlalte opțiuni: utilizatorii au la dispoziție o categorie specifică în cadrul aplicației cu diferite magazine, potrivit Just Retail.
Odată selectate hainele și accesoriile, utilizatorul își va primi comanda acasă sau în orice altă parte a orașului, în decurs de circa 30 de minute.
În această primă fază de lansare s-au alăturat, printre alți retaileri, Valentina Garí, Aristocrazy, Apodemia, Tipi Tent, Singularu, Silbon, Etam, Pompeii Brand, Apodemia, Naïve, Ramsos, Sohhan, Fernando de Cárcer, MUJI, Lonbali, Sophie & Lucie, Mr Boho și White&One.
Prin lansarea Glovo Fashion dorim să devenim aliatul perfect pentru ca brandurile de modă să ajungă la clienții lor într-un mod agil, confortabil și ușor. Acum, utilizatorii nu mai trebuie să acceseze diferite site-uri de comerț electronic, deoarece pot găsi într-o singură aplicație tot ceea ce au nevoie în viața de zi cu zi. Trăim una dintre marile revoluții digitale din sectorul de retail: noi canale, o mai mare personalizare și timpi de livrare adaptați la nevoile utilizatorilor.
Borja Olazabal, directorul Q-commerce al Glovo Spania
Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai mari platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor.
Brandul de fashion Vagabond Studio se transformă în Made by Society. Cine este noul CEO al companiei
