Lectură de 4 minute

02 Aug 2022 - Știri și Noutăți

Gebrüder Weiss România, creștere record a cifrei de afaceri

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și soluții logistice, a raportat, la nivelul anului 2021, un avans record cu 43% al business-ului la peste 95,6 milioane de euro (peste 473 milioane de lei), comparativ cu 2020 când cifra de afaceri a companiei a atins 67,7 milioane de euro (329,9 milioane lei).

Toate diviziile companiei au înregistrat creșteri ale cifrei de afaceri în anul financiar 2021. Cu toate acestea, rezultatul diviziei de transport aerian și maritim a avut cel mai consistent aport în bilanțul la nivel de companie. Acest lucru se explică prin creșterea de câteva ori a tarifelor pentru expedițiile aeriene și maritime, în contextul deficitului de capacități de transport, la nivel global.

„2021 a fost încă un an cu provocări majore, marcat de volatilitate și impredictibilitate. Mă bucur însă că am reușit să identificăm soluțiile potrivite pentru a diminua efectele negative ale crizei și pentru a rămâne operativi, atât noi, cât și partenerii noștri”, a declarat Viorel Leca, director general al Gebrüder Weiss România.

Pe lângă avansul major raportat la nivel de business, Gebrüder Weiss România a înregistrat anul trecut și o creștere cu 13% a numărului de transporturi efectuate, la 1.174.431 transporturi față de 1.041.708 în 2020. Tonajul mărfurilor transportate a crescut, de asemenea, cu cca. 8% comparativ cu anul anterior, la 1,17 milioane de tone.

Un impact pozitiv în rezultatul companiei l-a avut și creșterea raportată de serviciul Home Delivery, nișat pe livrarea la domiciliu a comenzilor de tip cargo (minim 25 kg). Astfel, în 2021, cifra de afaceri pe acest segment s-a majorat cu 6%, compania efectuând cca. 147.500 de transporturi. Pe lângă partea de transport, sub umbrela Home Delivery, asigurăm, la cerere, și montaj, instalare, colectare ambalaje, eliminarea deșeurilor reprezentate de aparatele vechi, precum și gestionarea retururilor.

„Având în vedere mai ales contextul geo-politic, volatilitatea, dar și majorările de prețuri la principalele categorii de utilități: energie, gaze, combustibil, 2022 s-a dovedit a fi un nou an plin de provocări. Rămânem însă atenți la schimbările din piață, la cerințele și nevoile clienților noștri și ne menținem optimismul că vom identifica în continuare oportunități de dezvoltare”, a afirmat Viorel Leca.

Reprezentantul companiei a subliniat, în plus, că, și în acest an, compania alocă un buget de investiții important ce vizează, în principal, patru categorii: tehnologie, infrastructură, personal și extinderea hub-urilor.

Planuri mari pentru 2022

„Ca și până acum, vom continua să investim în pregătirea celor peste 700 de angajați ai companiei prin diferite cursuri de dezvoltare profesională și personală și suntem deschiși să ne extindem echipa dacă proiectele în care vom fi implicați vor necesita acest lucru”, a mai afirmat Viorel Leca.

Citeste si:
Cum a influențat retailul online piața de transport și logistică
Cum a influențat retailul online piața de transport și logistică

O altă direcție importantă pentru companie în 2022 este realizarea de investiții dirijate către proiecte de sustenabilitate. Pentru a confirma grija față de mediu a companiei, anul acesta vor fi alocate resurse pentru promovarea serviciului Zero Emissions în rândul clienților Gebrüder Weiss. Prin acesta, partenerii companiei au posibilitatea de a compensa pe deplin emisiile de CO2 generate în timpul transportului mărfurilor lor. Mai mult de atât, furnizorul de transport și logistică calculează și documentează producția de CO2 pentru fiecare transport realizat în întreaga lume pe cale terestră, feroviară, maritimă și aeriană.

Serviciul Home Delivery a fost lansat pe piața din România în 2018 și se adresează cu precădere segmentului e-commerce, pentru acele produse a căror greutate individuală depășește 25 kg. Pentru al treilea an consecutiv, serviciul de Home Delivery raportează creșteri ale principalilor indicatori de performanță, fapt ce confirmă, o dată în plus, avantajele pe care le putem oferi clienților noștri pe acest segment.

Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss se bazează pe o infrastructură națională de hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța și Craiova. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim.

Din 2018, compania a lansat în România şi un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo - Home Delivery, iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu, de unde sunt gestionate operațiunile de cross-docking, terminalul deservind întreaga țară.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Gebrüder Weiss România, creștere record a cifrei de afaceri