Lectură de 4 minute

08 Mar 2023 - Știri și Noutăți

Freya POS va investi peste 300.000 de euro în noi tehnologii pentru HoReCa și Retail

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Freya POS, soluția software dezvoltată de Soft Tehnica pentru antreprenorii din Horeca&Retail, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste un milion de euro, înregistrând o creștere de peste 30% față de anul 2021. Anul acesta, compania va aloca un buget de 350.000 de euro pentru finalizarea dezvoltării și lansarea FreyaCloud, următoarea generație de software pentru HoReCa. 

Sursa foto: Freya POS

Anul 2022 a reprezentat o perioadă de redresare pentru Horeca și Retail, după 2 ani în care măsurile anti-Covid au impus noi reguli și au condus la regândirea unor activități din fluxul companiilor din acest segment. Freya POS s-a adaptat acestor schimbări, atât prin adăugarea de noi funcționalități cât și prin integrarea cu alte aplicații adresate acestui domeniu. Un rezultat care argumentează succesul acestei strategii este numărul de clienți noi adăugați în portofoliu, peste 190 de companii noi din acest domeniu au ales să gestioneze activitatea cu ajutorul programului Freya POS.

Anul trecut au fost dezvoltate și Integrate numeroase funcționalități, un focus aparte fiind finalizarea dezvoltării soluției FreyaCloud. Estimarea de lansare pentru aceasta este trimestrul patru din 2023.

Printre funcționalitățile reprezentative necesare pentru piață și dezvoltate în 2022 se numără programatorul de prețuri util în a înregistra în timp real orice schimbare a acestora, integrarea livratorilor Bolt și Tazz, pe lângă implementarea existentă a Glovo, integrări cu aplicații de comandă la masă ca Poftigo, Ialoc și bilipay, dar și implementarea bacșișului și a ecosistemului de rapoarte și calcule din spatele acestei cerințe legislative. Totodată, se adaugă reușitelor și integrarea modulului de management francize pentru documentele transferabile între proprietari. Iar un loc aparte îl ocupă Freya Dispatch, modulul de de comandă telefonică, integrat cu o centrală telefonică și care permite identificare locației de livrare pe baza adresei clientului și plasarea automată a comenzii în acea locație.

Integrarea cu ProFluo a reprezentat un alt succes bifat în 2022, informațiile din facturile emise de furnizori fiind procesate și importate repede si corect în programul de gestiune Freya Cloud.

Freya Cloud Digital Signage este o altă funcționalitate lansată în 2022 și este un instrument adresat celor care doresc să difuzeze materiale promo de marketing pe dispozitivele Android vizibile clienților (în zona de check-out).

Modificările legislative și obligațiile impuse de stat prin sistemul Ro E-factura si Ro E-Transport au condus la noi adaptări, totul cu un scop precis – raportarea către autoritățile statutului să se întâmple rapid, corect și fără un efort mare din partea clienților. Freya POS vine cu aceste integrări care automatizează întreg procesul de raportare către autoritățile statului.

Un alt factor important ce a contribuit la rezultatele obținute în 2022 este și extinderea rețelei de distribuție FreyaPOS, prin adăugarea a 12 parteneri noi. Planurile de extindere au avut în vedere acoperirea zonei de vest și nord-vest a României, dar și zone cu potențial, precum Brașov sau Constanța.

Citeste si:
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare

FreyaCloud nu mai e doar un sistem de gestiune a unui restaurant, ci are capacitatea de interconectare și generare de rapoarte complexe la nivelul unei locații, a unui lanț de locații sau chiar a unui lanț de francize, cu mai multe entități juridice. Suntem soluția care este perfect adaptată nevoilor și cerințelor actuale ale clienților.

Florian Bucă, CEO Freya HoReCa & Retail

Dezvoltarea soluției FreyaCloud și consolidarea acesteia în zone precum managementul livratorilor, interconectarea platformelor online și exporturilor către sisteme de contabilitate financiară este unul dintre cele mai importante proiecte derulate de către companie în 2022.

În anul 2023, scopul principal este reprezentat de extinderea cu 500 de companii a portofoliului de clienți, direct sau prin intermediul rețelei de distribuție.

Principalele provocări previzionate pentru anul 2023 se referă la evoluția mediului economic, care limitează dorința de investiții și schimbare a potențialilor clienți, pe fondul incertitudinilor economice.

La nivel de companie, anul trecut s-a încheiat cu o cifră de afaceri de peste 3,5 milioane de euro pentru toată compania Soft Tehnica, iar Freya a ajuns la peste un milion de euro, în creștere cu 30% față de anul precedent. Pentru anul 2023 Freya și-a propus să atingă o creștere cu 50% a cifrei de afaceri.

Un proiect important livrat anul trecut, ce trebuie menționat aici, este Freya Logistics, Software Gestiune Stocuri și Transport pentru companiile producătoare de Agregate Minerale, cu integrare Ro E-factura si Ro E-transport.

În acest moment, compania Soft Tehnica are 60 de angajați, iar echipa Freya este alcătuită din 27 de oameni. Pentru anul 2023 fondatorii își propun mărirea echipei prin angajarea în departamentele de Onboarding și Suport tehnic, dar și în departamentele de Vânzări și Dezvoltare produs.

Freya POS este o marcă înregistrată a Soft Tehnica. Soluția software pentru industria HoReCa și retail a fost lansată în 2007. Soluțiile Freya sunt aplicații complete, eficiente și ușor de folosit pentru gestiunea afacerilor din aceste sectoare economice, punând la dispoziție funcționalități pentru managementul stocurilor și vânzărilor, inventariere, raportare și control absolut asupra activităților comerciale desfășurate. Soluția software 100% românească poate fi găsită în peste 2.000 de locații din România și Republica Moldova, utilizată de antreprenori.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Freya POS va investi peste 300.000 de euro în noi tehnologii pentru HoReCa și Retail