Lectură de un minut

05 Dec 2023 - Știri și Noutăți

Evo Beauty, investiții în digitalizarea industriei de beauty și wellnes. Ce planuri are start-up-ul

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Start-up-ul românesc Evo Beauty își propune să digitalizeze industria de beauty și wellness din România prin livrarea unei soluții software, care eficientizează activitatea companiilor din domeniu.

 

Sursa foto: Evo Beauty

Conform datelor existente la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în România există peste 15.000 de companii în industria saloanelor de beauty, atât PFA-uri, cât și SRL-uri.

De la începutul anului, compania fondată de antreprenorul român Șerban Jinga, acționarul majoritar al Evo Beauty, a înregistrat o creștere de 60% a cifrei de afaceri.

Evo Beauty este un software de management al relațiilor cu clienții (CRM) și planificare (ERP) complet cu o interfață rapidă și intuitivă, care oferă posibilități de raportare complexe. Evo Beauty aduce în piață funcționalități care permit clienților să gestioneze dintr-o singură platformă programările, procesele operaționale, managementul clienților și relația cu aceștia, inclusiv istoricul lor, oferind totodată funcționalități de marketing, precum trimiterea de sms de reminder, contabilitate primară și control al costurilor și veniturilor.

Compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 60% în acest an și țintește o rată de creștere cel puțin similară în 2024, având în vedere potențialul existent pe piața de beauty și wellness din România.

Portofoliul de clienți al Evo Beauty include nume cunoscute din industria de beauty și wellness, precum Abbate, Fit4You, THAIco Spa, Geta Voinea, Tribute, Nomasvello, Barbierii, Vitality Asian Spa, Chic Salon și Clinica Statera.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Evo Beauty, investiții în digitalizarea industriei de beauty și wellnes. Ce planuri are start-up-ul