„Oamenii caută soluții cât mai simple, care să le ofere flexibilitate în organizarea timpului, iar cu ajutorul tehnologiei, livrarea la locker reușește acest lucru, dovadă fiind adopția foarte rapidă a acestei metode de către clienți, deoarece astăzi, una din două comenzi plasate pe eMAG este livrată la easybox. Mai mult, oferirea acestui serviciu de către eMAG și pentru comenzile plasate la selleri vine și cu economii la bugetele clienților, care acum vor achita o taxă de livrare, în medie, cu 25% mai mică pentru fiecare comandă pe care o efectuează în Marketplace”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.
eMag vrea să extindă serviciul easybox
Serviciul easybox, dezvoltat de către Sameday, care permite ridicarea și returul comenzii oricând, din proximitatea casei sau a biroului, a fost extins în toată țara, ajungând la 2.700 de unități. Dată fiind preferința tot mai accentuată a oamenilor pentru livrarea la locker, eMAG are în vedere extinderea acestui tip de serviciu și către rețelele altor curieri.
Totodată serviciul Genius cu livrare rapidă și transport gratuit la easybox a ajuns la peste 340.000 de clienți activi, care economisesc aproape patru zile din an, pe care altfel le-ar consuma în magazine sau pe drum către centrele comerciale.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România. De 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.