Lectură de 2 minute

04 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Cum pregătești site-ul de Black Friday: recomandări practice de la specialiști

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Specialiștii în campanii de marketing online de la Gun Media vin cu o serie de recomandări pentru pregătirea site-ului unei companii pentru ediția din acest an a Black Friday, cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului.

Iată recomandările pentru a avea o campanie eficientă de Black Friday online:

  • Creează un landing page dedicat pentru teasing cu formular de înscriere la newsletter și sugestii de produse care vor fi la ofertă
  • Creează un landing page dedicat unde să listezi produsele la ofertă de Black Friday
  • Realizează bannere pe care să le afișezi în header-ul site-ului în perioada de Black Friday
  • Asigură-te că site-ul funcționează bine de pe orice dispozitiv/browser
  • Asigură o viteză bună de navigare. Suplimentează resursele de server (cloud)

Dacă ai bifat deja cele de mai sus, urmează să răspunzi la câteva întrebări, ca să verifici dacă site-ul tău funcționează în parametrii optimi și este pregătit pentru un flux mare de clienți online:

  • Verifică fluxul de comandă. Apar erori? Procesul este intuitiv?
  • Se păstrează produsele adăugate în coșul de cumpărături?
  • Toate scripturile de tracking sunt instalate și funcționează corect?

„Dacă nu sunt surprize cauzate de lipsa de stocuri la retaileri și nu se întâmplă ceva dramatic în contextul pandemic, eu mă aștept din nou la cifre record pentru campaniile de final de an (Black Friday și Crăciun - n.r.). Eu sunt de părere că bugetele totale dedicate finalului de an vor crește cu minimum 50% față de anul trecut și vânzările din aceste luni vor depăși cifrele de anul trecut. Îmi doresc să văd cât mai multe campanii de comunicare diferite cu focus pe beneficiile publicului țintă, produse de calitate vândute și clienți fericiți de alegerile făcute”, a declarat recent Robert Trandafir, cofondator agenției de marketing online Gun Media într-un interviu pentru Retail.ro.

Compania de tehnologie 2Performant, unul dintre jucătorii de pe piața de marketing afiliat din România, susține că, pe fondul noilor restricții, retailerii se așteaptă ca magazinele online să fie la fel de căutate ca anul trecut, când s-a desfășurat primul Black Friday în pandemie. În plus, compania preconizează că Black Friday 2021 va însemna în primul rând o extindere a perioadelor de promoții, dar și cumpărători mai atenți și mai conștienți de prețuri și de valoarea ofertelor magazinelor online.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cum pregătești site-ul de Black Friday: recomandări practice de la specialiști