Lectură de 3 minute

06 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Cum a ajuns Avon, în 25 de ani, cea mai mare companie de vânzări directe din România

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

 Avon împlinește, în această lună, 25 de ani de când activează pe piața din România. În 2022, 9 din 10 românce cunosc brandul Avon conform studiilor companiei, în timp ce la nivel global, în fiecare secundă 7 parfumuri și 3 rujuri Avon ajung în trusele de frumusețe. 

Sursa foto: Facebook Avon

La un sfert de secol de la intrarea în România, Avon este cea mai mare companie de vânzări directe din țara noastră.

De la primul parfum, la poziția 1 printre jucătorii din categorie, de la prima mână de ajutor, la peste 3,5 milioane de dolari donați în lupta cu cancerul de sân și violența domestică, povestea Avon este povestea unei comunități de peste 120.000 de Reprezentanți: de la pasionate de beauty care își doresc să fie mereu în pas cu tendințele, până la adevărate antreprenoare care dezvoltă la rândul lor echipe în toate colțurile țării. Compania le aduce în lumina reflectoarelor prin campania Frumusețe în stilul tău, lansată în mediile digitale în luna iulie.

Povestea celei mai mari companii de vânzări directe din România începe în anul 1997. Fiecare Broșură AVON propune peste 2000 de produse, printre care adevărate inovații pe care compania le face disponibile în premieră pe piața mass-market.

Retail jobs

Avon România are o echipă de peste 200 de angajați, precum și cu un centru logistic de ultimă generație care deservește mai multe piețe, printre care România, Bulgaria, Republica Moldova și Macedonia. Din centrul logistic Avon Chiajna pleacă zilnic 10.000 de comenzi către consumatoarele din aceste piețe.

În prezent, Avon România este piața principală din grupul Avon Southern Europe, fiind condus împreună cu alte 11 piețe de către Andreea Moldovan, General Manager Avon SE.

Avon și-a dezvoltat puternic prezența în e-commerce

Datorită investițiilor constante în modernizarea business-ului, astăzi, fiecare reprezentant Avon își poate gestiona întreaga activitate digital, cu ajutorul aplicației Avon On special creată pentru comunitatea Avon.

În același timp, consumatoarele își pot comanda produsele dorite online, printr-un singur click, cu livrare rapidă, acasă.

Citeste si:
AVON donează 200.000 de dolari și peste 50.000 de produse de igienă refugiaților din Ucraina
AVON donează 200.000 de dolari și peste 50.000 de produse de igienă refugiaților din Ucraina

Cu un istoric de inovații și permanent în dezvoltare de noutăți, misiunea Avon este de a aduce calitatea la îndemâna oricui, dezvoltând produse smart, la prețuri accesibile.

Peste 3,5 milioane de dolari investiți în CSR

Timp de 25 de ani, Avon a investit constant în campanii de luptă împotriva violenței domestice sau a cancerului la sân. Peste 3,55 milioane de dolari au fost donați de companie pentru aceste cauze.

Peste 30.000 de ecografii mamare gratuite au fost organizate pentru femeile din România. Fondurile au salvat viețile a zeci de femei și au sprijinit centrele de consiliere și adăpost ajutate să își continue activitatea.

Și în acest an, Avon organizează Caravana Cancel Cancer, caravana națională de ecografii mamare gratuite. Până pe 13 octombrie, femeile sunt așteptate de medici în corturile amenajate în parcările magazinelor Kaufland din 25 de orașe. Caravana este deja în al șaselea an de existență, continuând să consolideze lipsurile de educație și prevenție în ceea ce privește cancerul de sân.

Avon promovează respectul pe care societatea îl datorează femeilor pentru rolul lor în dezvoltarea comunităţii, militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă.

Alături de refugiații din Ucraina

Anul acesta, Avon a s-a alăturat demersurilor de sprijinire a persoanelor afectate de conflictul din Ucraina și a donat refugiaților sosiți în România produse de igienă, dar și alte produse de necesitate imediată. Pe lângă produse, echipele de voluntari Avon din aceste regiuni sunt activ implicate și gata să își ofere sprijinul pentru toți cei aflați în nevoie.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cum a ajuns Avon, în 25 de ani, cea mai mare companie de vânzări directe din România