Lectură de 2 minute

28 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Cramele Cotnari lansează un nou vin spumant

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Cramele Cotnari lansează un nou vin spumant, intitulat Bis, pe care îl vom găsi în curând în magazinele de profil, dar și în supermarketuri. 

Sursa foto: Pixabay.com

Recent, Cotnari a lansat campania „Crama Transparentă”. În cadrul campaniei, Cotnari își deschide porțile și îi invită pe pasionații de vin să descopere procesul producției a vinurilor premiate.

Cu scopul de a dezvălui producția autohtonă de vinuri și de a respinge miturile legate de acest domeniu, Cotnari oferă transparență totală asupra procesului de vinificare.

Totodată, Cotnari anunță o cifră de afaceri de peste 134 milioane lei, pentru anul 2023, cu o creștere ușoară față de 2022, când cifra de afaceri înregistrată a depășit 132 milioane lei.

Cei interesați să viziteze cramele Cotnari o pot face simplu și rapid prin intermediul platformei dedicate campaniei „Crama Transparentă” sau accesând celelalte platforme oficiale ale companiei, la secțiunea Turism. Turiștii pot opta pentru o vizită gratuită ce include explorarea uneia dintre cele trei crame Cotnari, o degustare a vinurilor, dar și certificarea de Ambasador al Cramei Transparente, însoțită de un cod de reducere de 20%, valabil timp de trei luni de la vizită. Iar pentru mai multe opțiuni de vizitare și degustare a vinurilor, vizitatorii pot achiziționa pachetele turistice asociate, disponibile online.

Odată cu lansarea noii campanii, etichetele vinurilor demiseci Grasa de Cotnari, Cotnari Busuioacă și Cotnari Tămâioasă Românească au fost schimbate. Noile etichete sunt albe, pentru o mai bună observare a calității produsului și totodată, pentru a evidenția vinurile demiseci din portofoliul brand-ului. Astfel, Cotnari contribuie la susținerea mesajului de cramă deschisă și transparentă în relația cu publicul.

Cotnari anunță că a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 134 milioane lei, având aproximativ 300 de angajați permanenți, la care se adaugă un număr cuprins între 300 și 700 de lucrători sezonieri, în funcție de specificul lucrărilor viticole din timpul anului. Compania anunță totodată, că acordă o atenție deosebită și pe aspectul mecanizării și automatizării procesului de fabricare, pe fondul costurilor tot mai ridicate privind forța de muncă, dar și a lipsei acesteia.

Podgoria Cotnari se întinde pe o suprafață de aproximativ 1750 hectare de vie, fiind dedicată exclusiv soiurilor autohtone de struguri. De la Grasa de Cotnari la Fetească Neagră, gama de vinuri acoperă toate preferințele, de la cele dulci și demidulci la cele seci și spumante. Grupul Cotnari deține trei crame distincte: crama Cotnari, crama Axinte și crama Vlădoianu. În timpul perioadei de recoltare, se procesează anual aproximativ 21 milioane de kg de struguri, din care se obțin aproximativ 15 milioane de litri de vin. Capacitatea de prelucrare este de 900 tone / zi la crama Cotnari (exceptând noua secție de prelucrare mecanizată) și 200 tone / zi la crama Axinte. Volumul total de vânzări se ridică la aproximativ 12,5 milioane de unități / an.

Citeste si:
Cotnari vrea o nouă secție de prelucrare mecanizată a strugurilor, într-un buget de investiții de circa 20 de milioane de lei
Cotnari vrea o nouă secție de prelucrare mecanizată a strugurilor, într-un buget de investiții de circa 20 de milioane de lei

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cramele Cotnari lansează un nou vin spumant