Lectură de 2 minute

12 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Companiile din România au comandat peste 270 milioane de litri de băuturi în ultimii doi ani

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

La doi ani de la intrarea companiei Coca-Cola HBC România în acționariatul platformei de comerț online B2B, dezvoltate de Heineken România, Stockday anunță peste 740.000 de comenzi și peste 2,7 milioane de hectolitri de băuturi livrate cu succes.  

Sursa foto: Pixabay

Platforma Stockday se adresează clienților din HoReCa și din retailul tradițional și, în prezent, asigură distribuția tuturor produselor din portofoliile Heineken România și Coca-Cola HBC România, în București și alte 10 județe, cu o creștere în volum de 53% și a numărului de clienți deserviți de 9% comparativ cu 2021.

Disponibilă 24/7, platforma online le oferă clienților acces direct la peste 60 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și premium spirits, la campanii și promoții, precum și eficientizarea proceselor end-to-end derulate de clienți.

În 2021, Coca-Cola HBC România a intrat în acționariatul platformei de comerț online B2B, prin achiziționarea de la HEINEKEN România a unui pachet de acțiuni, reprezentând jumătate din capitalul social al societății Stockday.

Pornind de la noua realitate a pieței și tendințele de digitalizare, parteneriatul a fost lansat cu scopul de a eficientiza și îmbunătăți activitatea de distribuție a produselor către clienții din retailul tradițional și HoReCa.

Stockday vine în întâmpinarea clienților din HoReCa și retailul tradițional cu oferte personalizate. Totodată, clienții au vizibilitate asupra stocurilor disponibile, care sunt actualizate în timp real, și beneficiază de livrări complete, realizate la timp. Mai mult decât atât, este un instrument care îi ajută să monitorizeze cu ușurință situația comenzilor, plăților și facturilor lor.

Planurile de dezvoltare ale platformei Stockday implică includerea de noi funcționalități, cu obiectivul ca, pe termen lung, Stockday să devină un ”one stop shop”, prin extinderea portofoliului cu produse de la mai multe companii.

Dezvoltată în 2017 de către HEINEKEN România, platforma Stockday reprezintă un nou tip de route-to-market, online, care răspunde tendinței ascendente de digitalizare. Prin intermediul platformei, clienții au acces direct la produsele din portofoliile celor 2 producători și pot beneficia de diferite campanii și promoții. Platforma este un instrument disponibil 24/7, care are drept beneficiu principal eficientizarea proceselor end-to-end derulate de client: efectuarea comenzilor, vizualizarea stocurilor disponibile, acces la campanii și promoții speciale, efectuarea de plăți online, vizualizarea statusului comenzilor.

Citeste si:
Coca-Cola lansează în România două variante noi de băuturi cu aromă de citrice
Coca-Cola lansează în România două variante noi de băuturi cu aromă de citrice

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola. Împreună cu clienții noștri, deservim 715 milioane de oameni, acoperind o vastă arie geografică, în 29 de țări și 3 continente.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Companiile din România au comandat peste 270 milioane de litri de băuturi în ultimii doi ani